dijous, 10 de gener del 2013

El meu Nadal

El primer dia de vacances, em vaig despertar per anar al partit de la Noguera que era a Vilanova de la Barca, aquell dia el camp estava gelat però s’anava descongelant cada vegada que trepitjàvem, tots estàvem gelats i quasi no podíem córrer, llavors, abans de començar tots corríem i fèiem saltirons. Nosaltres vam perdre el partit perquè el porter es mullava els guants i la pilota relliscava però el nostre entrenador ens va dir que si un jugador falla és com si fallés tot l’equip, l’entrenador també ens va dir que vam jugar molt bé.
Després, la meva mare, el meu amic Eloi, el meu germà, el meu pare i jo vam tornar a casa, primer vam tornar l’Eloi a casa seva i després vam anar a casa nostra, quan vam tornar a casa tots teníem gana i vam menjar pollastre i de postres un iogurt, jo em vaig quedar ben tip i els altres de la meva família també, a  part del meu germà que estava malalt. A la tarda pensàvem que aniríem al partit del meu germà, però com que estava malalt no hi vam anar. Jo no sabia què fer, llavors vaig fer una mica de deures i després vaig anar al carrer a jugar amb el meu amic Arnau, amb el meu altre amic Marc, l’Stefi i l’Alex. L’Alex mai no vol jugar a res i cap dels altres amics ja no sabem per què ve si no vol jugar a res i sempre se’n burla de tots. Em vaig estar allí fins a les 8 i la meva mare no em va dir res perquè era el primer dia de les nostres vacances, llavors ja vam sopar i ens en vam anar a dormir.

El segon dia em vaig despertar a les 09:26 i tenia molta son, llavors vaig intentar dormir però no vaig poder. Vaig baixar a baix i vaig obrir l’ordinador per a jugar-hi. Mentre l’ordinador no s’obria em vaig ficar a mirar la televisió i feien una sèrie que se deia Chin Chan o Sinosuke, com que estava mirant la televisió em vaig oblidar de  l’ordinador i em vaig passar 1 hora mirant la televisió, desprès em vaig ficar a  l’ordinador i em vaig passar el matí així. A la tarda em va vindre a buscar L’Arnau per anar al carrer a jugar a futbol, però aquella vegada no sols vam jugar a futbol, també vam fer altres coses: jugar a conillets a amagar, futbol i anar amb la bici, i a la nit estava molt nerviós perquè volia saber que em volia regalar el “Papa Noel”, el “Papa Noel”  em va regalar un joc que m’encanta per la wii.

El dia 26 (dimecres) em vaig despertar a l’hora de dinar, així que al matí no vaig fe res i a la tarda estava castigat fent deures, així que l’únic que vaig fer el dimecres era uns quants deures i dormir molt, així doncs, va ser el pitjor dia de les meves vacances.

El dia 27 (dijous) també em vaig despertar molt tard i al matí no vaig fer res però a la tarda estava molt content perquè sí que podia sortir al carrer, però els meus amic no, així que vaig sortir sol però em vaig avorrir i vaig tornar a casa i vaig veure com passava el temps i esperava que arribés l’hora de sopar i l’hora de dormir per a no avorrir-me.

El següent dia (28 divendres) em vaig despertar al terra, jo suposo que vaig caure i que ningú no em va estirar del llit, com que eren les 12 : 06 ja no vaig esmorzar perquè era massa tard, a la tarda vaig sortir a jugar amb els meus amics i vam jugar tota la tarda al conillet i amagar, i després vaig tornar a casa i com que la mare estava tan contenta vam anar a sopar al bar-restaurant que tenim al poble, i quan vam tornar ens vam ficar a dormir tots com uns troncs.

El dia 29 (dissabte) em vaig despertar amb molta gana així que vaig esmorzar molts cereals i llavors estava segur de que no dinaria, però no va ser així com que hi havia patates fregides, vaig menjar com si fos un gegant mort de gana, llavors pensava que explotaria, quan el meu amic em va vindre a buscar quasi no podia córrer perquè estava ple i no tenia moltes ganes de jugar a futbol però vaig jugar igual i quan vaig tornar a casa estava molt cansat així que vaig menjar i vaig anar a dormir.

El dia següent (30 diumenge) em vaig despertar pensant que era el nou any 2013, així que vaig agafar la meva samarreta  i la vaig tirar a l’aire, però vaig veure que érem dia 30, en aquell moment em va donar un disgust que el vaig tindre tot el matí, però desprès de dinar em vaig animar estant amb la meva família i després me’n vaig anar a fora i vaig tornar el mes ràpid possible per a no estar tan cansat, però com que no estava cansat em vaig adormir molt tard, crec que era la 01:00 o 02:00.



El dia 31 (dilluns), quan em vaig despertar ho vaig trobar molt estrany perquè em vaig despertar a les 07 : 30, llavors em vaig poder adormir fins a les 12 : 15 i llavors vaig pensar: “Un altre matí que no he fet res”.
Quan em van vindre a buscar em trobava una mica malament i malalt, vaig passar la tarda fins que em vaig trobar millor i vam anar al restaurant romanès per a celebrar el any nou.

El següent dia (1 dimarts any nou) era el primer dia 2013 i el vaig celebrar a casa d’uns amics a Lleida, a casa dels amic vaig jugar a un joc que es diu “Call-Of duty blackops2” per la wii,  em vaig passant el dia jugant al joc i a les 10 : 00 vam tornar a casa i ens vam ficar a dormir.

El dia 2 ja era com un dia avorrit i com que estava castigat fens deures en vaig fer uns quants i la mare em va deixar sortir a fora i ho vaig fer amb els meus amics, em vaig estar fins a les 07 :39 al carrer, vaig tornar a casa i com que la mare estava tan cansada vam menjar al mateix bar-restaurant.
El dia 3 no vaig fe res perquè al matí em vaig despertar a la 01 : 30 i aquell dia no vaig fer res, sols vaig dinar, berenar, sopar i dormir.

El dia 4 em vaig tornar a despertar a les 01 : 27 i em vaig ficar a dinar,  després vaig sortir a fora amb els meus amics i ens vam trobar el terra una mica congelat i relliscàvem molt, així que tots vam tornar a casa perquè a tots ens feia mal una cosa del cos humà.

El dia 5 no vaig fer res, el únic que vaig fer és dinar, berenar, sopar i dormir, però abans de sopar i dormir vaig anar pensant que em podia regalar la meva mare, i el més probable era un patinet.
El dia 6 em vaig despertar molt enfadat perquè em vaig tornar a despertar a la una i 8 minuts.
Amb tota la tarda no vaig fer res, sols vaig esperar a les 18:00 per a anar a perseguir la carrossa dels reis i agafar el regal que em donarien i obrir el regal, el que em van donar de regal era un patinet em va agradar molt.

L’últim dia de les vacances era el dia que m’ho vaig passar més bé, em vaig despertar a les 12 : 00 i me’n vaig anar al carrer amb el meu patinet, vaig tornar a casa i vaig dinar i  a la tarda em vaig quedar a casa.

I això es tot el que fet a les vacances .