dijous, 31 de gener del 2013

El dia de la Pau

El dia 30 de gener es recorda la mort de Mahatma Gandhi  i des de fa 47 anys se celebra el Dia escolar de la No-violència i la Pau.

El dia de la Pau és molt important perquè es l’únic dia de l’any que quasi bé tota la gent del món fa bondat i no es pega, baralla o no discuteix amb ningú.

A la nostra escola vam celebrar el dia de la pau dient cada curs una frase i vam cantar una cançó de la Pau que era de la Coca Cola, nosaltres també  vam dir una frase que deia així: Canviem armes per flors i problemes  per amor, tots som iguals i no tenim res diferent.
Així era la nostra frase.

La Pau suposa  estar feliç amb tothom, portar-te bé amb tothom i no barallar-se i comportar-se bé.

El dia de la Pau s’hauria de celebrar tots els dies de l’any perquè la Pau és molt important al món, si tots ens estiguéssim barallant tota l’estona no sé què  seria d’aquest món.
Jo aniria a parlar amb tots els presidents de tot el món proposant-los-hi   una manera que al món hi hagués sempre Pau, o sigui parlant i amb tranquil·litat, no cridant-nos i amb violència.
Em fa molta pena els nens petits que els peguen molesten o insulten a algú perquè això no es just per a ells.
Ara jo estic dient maneres de millorar-ho tot però jo també em barallo molt amb la gent però intentaré arreglar-ho tot i no pegar-me amb la gent.