divendres, 11 de gener del 2013

Les vacances de Nadal

Aquests dies de vacances de Nadal han passat volant i m’ho he passat molt bé. Algun matí anava a casa de el meu amic Arnau a jugar una mica. A les tardes sortia a jugar pel poble i  una tarda vaig anar a veure una “Escala-Hi-fi”, on  hi actuaven gent del poble actuaven  per a guanyar diners per a envia’ls a tv3 per ajudar contra la cura de la càncer. A la nit de Nadal vam sopar a casa, primer vam menjar un entremès i desprès unes gambes que estaven molt bones.

Al dia de Nadal sempre anem a casa dels padrins   d’Ivars d’Urgell a menjar uns canelons però aquest any no hi hem anat perquè la padrina no es trobava gaire bé, però ara per sort ja es troba mes bé. Per la nit de cap d’any em  vaig menjar el raïm de la sort amb el meu germà i els meus pares,  i vaig anar a dormir una mica tard.


M’agraden aquestes festes de Nadal perquè  estan els carrers molt il·luminats, i perquè son festes per estar amb la família. També per anar a comprar els regals amb els pares,  al meu germà li han comprat un casc de moto molt bonic i per jo un cotxe teledirigit per poder jugar al carrer.
 Avui ja es l’últim dia de vacances i per una part estic content perquè ja comencem el segon trimestre a l'escola i per l’altra trist perquè s'han acabat les vacances.