dijous, 24 de gener del 2013

Els meus cosins

La meva cosina es diu Ariadna, viu a Pardinyes (Lleida), té tres mesos i mai plora a les nits. El seu pare es diu Miquel i la seva mare Mar, el seu pare no es gens tranquil en comparació amb la seva mare. L’Ariadna és molt tranquil·la però en canvi de cara i ulls s’assembla al seu pare. Jo crec que l’Ariadna quan sigui gran serà castanya i rinxolada.
La meva cosina es diu Mariona, viu a Torrefarrera i té dos anys. El seu pare es diu David i la seva mare es diu Marta. La Mariona és molt tranquil·la i sempre quan arribo a casa de la meva padrina em ve corrents a donar-me una abraçada ben forta. Ella té els cabells rossos tirant a castanys, i al final hi té uns rínxols molt bonics.
La meva cosina es diu Bruna, té dos anys i viu aquí a Albesa. El seu pare es diu Joan Ramon, i la seva mare es diu Maribel. La Bruna no es tan tranquil·la com la Mariona però també m’estima molt, també és un pèl vergonyosa. Ella també té les puntes una mica rinxolades i ella té el pel negre i a vegades porta unes cuetes que m’agraden molt.

El meu cosí es diu David, viu a Torrefarrera,  té quatre anys i son germans amb la Mariona. El seu pare es diu David com ell i la seva mare es diu Marta, com la meva mare. El David nomes n’és  una mica de tranquil i a mi m’estima moltíssim, però té el costum de sempre voler anar el primer. Ell te els pèls tirant a castany i els te molt llisos, jo sempre els hi toco.
El meu cosí es diu Norbert, té sis anys i viu aquí a Albesa. El seu pare es diu Joan Ramon, i la seva mare es diu Maribel. Ell de vegades es tranquil, però de vegades és com ma germà. Ell també m’estima molt. Té el pel ros  i molt llis, quan s’asseu al sofà a la meva vora sempre li toco el cabell.