divendres, 11 de gener del 2013

Les meves vacances de nadal

Jo aquestes vacances m’ho vaig passar molt bé.
Aquestes vacances he fet deures, he jugat a l’ordinador i més coses. Jo volia anar al casal però la meva mare no em va deixar (va dir que estava millor no anar-hi per poder dormir més temps).

Aquestes vacances vaig anar a patinar sobre gel i vaig quedar amb una amiga meva que ens coneixem.

El dia de cap d’any, jo i la meva mare, vam pensar fer una broma al tiet. Ell va vindre sol a sopar però es va quedar gaire temps. Vam sopar i vam mirar la tele. Abans de que el meu tiet marxés el meu pare  el va portar un segon al garatge per ensenyar-li una cosa que tenia. Jo i la mare vam agafar un petard i el vam tirar a les escales. El meu tiet va saltar com una llagosta i jo i la meva mare ens petàvem  de riure. El meu pare va pujar amb l’altra part del petard i jo i la mare encara estàvem rient. I després ens vam quedar fins a la una  de la nit.


Un dia després vam anar a casa d’uns amics a dinar. Van fer dues paelles gegants: una de peix i una de carn. Allí hi havia un bebé que es diu Saul, és molt bonic, quasi tota l’estona estava jugant amb ell. També hi havia dos nens com jo d’edat i amb ells vam jugar a l’ordinador i a policies i fèiem veure que el bebé era el capità. Ens ho vam passar molt be, com jo aquestes vacances.