dijous, 10 de gener del 2013

Vacances de Nadal


Aquests dies he fet moltes coses interessants però jo explicaré les que m’ho he passat més bé.
El dia 24 de desembre vaig cagar la soca amb els meus cosins i tiets, l’ Aleix, el meu cosí, en Cisco, el meu tiet, l’ Andreu, el meu altre cosí, i la Núria, la tieta. Els meus pares l’Ambròs i la Jose i  el meu germà l’ Arnau.
Vàrem sopar entrecot a la brasa i costelles a la brasa. Després de sopar varem cagar la soca i a mi hem va regalar un “buff” i 20 euros.

El dia 25 de desembre, que era Nadal, vàrem anar a dinar a casa de la tieta Ma. Rosa i el tiet Miquel i vàrem dinar: primer pica-pica, desprès cuixetes de pollastre i de postres torrons. Després vaig sortir a jugar al poble amb el patinet amb el Roger, l’ Arnau,
 l’ Eric i jo; uns nois que son musulmans sempre ens molesten i un a l’ Arnau li va estirar el cabell i li va fer mal.
El dia 31 de desembre van venir a casa a sopar la tieta Ma. Rosa, el tiet Miquel i l’altre cosí,  el Miquel. Després de menjar-nos el raïm vàrem fer unes fotos els pares i els tiets van ballar i cantar una mica i vàrem anar al Pub una estona.


El dia 2 de Gener vàrem anar a veure el Catalunya - Nigèria i van quedar 1-1, m’ho vaig passar súper bé i em vaig divertir molt
.
El dia 3 de gener vaig anar d’ excursió amb els companys de campaments; al matí vàrem anar a la pista de gel de la Plaça Sant Joan de Lleida i vàrem patinar una hora. Després de dinar vàrem anar al cinema Lauren de Lleida i vàrem veure l’ Origen dels Guardians i finalment vàrem fer com una gimcana però oral.

El dia 4 de gener a les 5:30 el Roger, la Clàudia, l’ Arnau, el Quim, l’ Anna i jo vàrem fer una actuació del Circ Sabata Deslligada i ens ho vàrem passar tan bé nosaltres com els nens i nenes que ens varen estar mirant tota l’estona.

El dia 5 de gener era el dia que els Reis Mags repartien els regals i amb els meus amics primer vàrem jugar una estona i després els vàrem anar a veure com venien.

El dia 7 de gener amb  el meu pare la meva mare el meu germà, la meva cosina i jo, vam anar a  esquiar a Andorra i ens ho vàrem passar molt bé.
Aquestes coses són les coses mes divertides que he fet durant aquestes festes de Nadal.