divendres, 11 de gener del 2013

Les vacances de Nadal

Els primers dies de vacances de nadal me´ls vaig passar a casa fent deures però el 24 van vindre a sopar els meus padrins. Per sopar vam menjar: de primer pica-pica, de segon peix, gambes, llagosta etc. I de postres gelat. Després de sopar vam anar a mirarà la televisió on feien uns programes molt divertits.

El 25 vam anar a dinar a casa dels meus padrins on Hi havia les meves cosines, la Júlia i la Laia. A l´hora de dinar ens vam asseure tots a taula. El menjar que ens havia preparat la meva padrina era boníssim. Després de dinar jo i la meva cosina, la Júlia, ens en vam anar a jugar al carrer.

El 26 vam anar a casa dels meus tiets de Lleida. La meva cosina i jo abans d´anar a dinar vam jugar a la PS2. A l´hora de dinar la meva tieta ens havia preparat un menjar molt bo. Després de dinar jo i la meva cosina Júlia vam jugar a la WII. Al cap duna estona van marxar els meus pares i el meu germà i jo em vaig quedar a dormir a casa dels meus tiets. A la nit vam menjar pizza i fins tard vam estar despertes.
El 30 vam anar a casa de la meva padrina i allí hi havia la meva cosina  Júlia. El 31 va vindre la meva cosina  Júlia a casa meva. Per dinar vam menjar: sopa, llom arrebossat i de postres una natilla de crema. A continuació jo i la meva cosina vam jugar a la WII, allí ens i vam estar una bona estona. Quan vam acabar de jugar a la WII el meu tiet va vindre a buscar a la meva cosina.

La nit abans de les campanades vam anar a casa dels meus tiets. Allí ens ho vam passar molt bé. A les 12:00 van començar a tocar les campanes. El meu padrí va ser el primer de menjar-se el raïm. Després de les campanades vam marxar cap a casa. El dia 6 era el dia dels reis mags. Jo i la meva mare ho vam preparar tot abans de que vinguessin els meus tiets i els meus padrins. Quan ja estava tot fet vam anar a la Portella a veure la cavalcada de reis. La meva cosina gran era el patge del rei blanc. Després de la missa vam anar a buscar als meus padrins. Quan érem a casa   vam acabar de fer algunes coses i al cap d’una estona van arribar els meus tiets que portaven un regal per mi i per al meu germà. A l´hora de dinar vam asseure’ns. La meva mare havia preparat un menjar boníssim. A l´hora dels postres tocava menjar el tortell de reis. Després jo i la meva cosina vam estrenar les joguines. Al cap duna estona van marxar els meus tiets  . Els meus padrins es van quedar una estoneta mes. Quan ja havien marxat tots vam recollir la taula. Vam acabar tots molt cansats i ens em vam anar aviat a dormir.