divendres, 11 de gener del 2013

El meu Nadal

Aquest nadal m’ho he passat molt bé, he fet cagar la soca he rebut al Pare Noel i he rebut als Reis Mags. A i també he assistit al cap d’any que es va fer a casa meva.

El dia 21 a la tarda ja no vam fer col·legi i amb la meva padrina vam fer l’arbre i el pessebre.

El dia 24 a la nit vam anar a sopar a casa de la padrina, ens va fer un aperitiu boníssim i sopa de galets. Després de sopar vam fer cagar la soca, quan ja feia sis vegades que la fèiem cagar el meu cosí va sentir la campana del Pare Noel; a jo em va portar “el mentiroso”, un joc de taula molt divertit  i al meu germà la PSVITA amb una targeta de 16GB i el Fifa13.                                                                      
 
El dia 29 a la tarda ens van venir a buscar la meva tieta per anar a celebrar  el sant del David. Ens ho vam passar molt bé, allí també vam fer cagar la soca, el que més em agradar va ser que la soca em va cagar un tubet molt llarg ple de sidral súper picant. Com que era el seu sant li van regalar un munt de coses: un tren, un joc de taula...  i moltes coses més.
El dia 2 a la tarda ens van portar a patinar sobre gel a la pista de Lleida. El meu germà es fer cada “morrada” tan forta que va acabar blanc de la neu que hi havia; jo no vaig caure cap vegada, allí hi havia un padrí amb la seva néta que anava com un llamp. Després de mitja hora van fer com un pregó que deia: ”si us plau, sortiu de la pista”. Després vam berenar i vam anar a casa de la tieta però nomes hi vam anar a deixar una cosa, després vam anar a l’ajuntament perquè  feien un teatre.

El dia 5 a la tarda vam anar a missa per rebre a ses majestats Els Reis mags d’Orient. A mi el que em va agradar més va ser el llibre de la Tea Stilton, que es deia “La reina de la foscor”, i al meu germà els seus millors regals van ser l’acordió i l’helicòpter  teledirigit. Però a mi el que em va agradar més va ser l’haver pogut estar amb la família i que m’ho he passat molt bé.