divendres, 11 de gener del 2013

Nadal

Aquestes vacances de Nadal m’ho he passat molt bé. Alguns dies han set avorrits però he intentat passar-m’ho bé i ho he aconseguit.


El Pare Noel em va portar un paraigües, un faristol i una manta per al llit. El dia de nadal, tota la meva família va anar a dinar a casa de la meva padrina, que viu a Massalcoreig.
Vam dinar sopa de Nadal i corder (va ser la primera vegada que m’ho vaig poder acabar tot), i de potres torrons de totes maneres;  de xocolata, del dur, de llema d’ou, de Xixona...


Després de dinar els nens vam anar a jugar, i unes hores més tard vam anar a obrir els regals.
El dia de sant Esteve, la meva padrina i la meva tieta van venir a dinar; vam menjar vermut (pernil, fuet, formatge i pinya) , canelons, i de postres gelat. Després de dinar vaig posar-me a jugar a la Wii i vaig jugar durant tota la tarda.


El dia de cap d’any vaig anar a sopa a casa de l’Ester i també va venir la família de la Roser; els nens per sopar vam menjar canelons i de postres un Màgnum;  a les campanades els nens vam menjar unes llaminadures que tenien forma de raïm, i després vam jugar tots al “Just Dance 3”; i a les 5 de la matinada vam marxar cap a casa.
El dia de reis vam esmorzar, i vam obrir els regals,  a mi em va tocar un MP3.Després vam anar a Fraga a dinar i a mi em van regalar un  ”diàbolo”.


I així han set les meves vacances de Nadal, fins una altra.