dijous, 17 de gener del 2013

Les vacances de Nadal

Que bé,  ja hem començat les vacances de nadal!

El dissabte al matí vaig estar a casa i a la tarda vaig anar a la biblioteca. El diumenge vaig estar per casa tot el dia.
El dilluns al matí vaig anar al casal de nadal, i a  la tarda vaig anar a casa dels meus cosins a sopar i a cagar la soca. Jo vaig estar des de les 2 de la matinada fins a les 4 de la matinada jugant a l’ordinador.

El dimarts quan ens vam aixecar vam córrer a buscar els regals del Pare Noel. Van venir a dinar       a casa meva i vam menjar una sopa molt bona que l’havia fet la meva padrina.
El dimecres van tornar a venir els de la família a dinar i a la tarda hem marxat a casa de la meva tieta 3 dies.

El dijous al matí vam anar a un parc de Nadal (lloc amb inflables, jocs...) a Balaguer i a la tarda hi vam tornar. Mes tard vam anar a l’oficina de la meva tieta, vaig sopar i vaig mirar un mica la tele i vaig anar a dormir.
El divendres ens vam aixecar tard i volíem anar a patinar sobre gel però quan vam arribar a Lleida ens van dir que ens havíem d’esperar a la tarda. Vam anar a dinar al Trastevere  (un restaurant) i estava tot molt bo. A la tarda vam anar a patinar sobre gel, i ens ho vam passar molt bé!

Els dissabte ens vam aixecar del llit a les a les 11:30 i no vam esmorzar. A l’hora de dinar vam fer sopa i pollastre arrebossat. A la tarda vam tornar a casa, vam sopar, vaig jugar una mica a l’ordinador i vaig anar a dormir.

El diumenge em vaig aixecar a les 12:00 i no vaig esmorzar gaire. Per dinar hi havia carn a la brasa i en vaig menjar molta perquè estava molt bona. Després a la tarda vaig jugar a l’ordinador.

El dilluns al matí vaig anar al casal i a la tarda vaig jugar amb el meu pare i el meu germà una partida al Monopoli, hi vam estar 3 hores i mitja. A la nit vaig anar a casa de l’Ester a sopar i passar el cap d’any.
El dimarts van venir molta gent de la família a dinar i va fer carn a la brasa  que estava molt bona. A la tarda van marxar.

 El dimecres al matí vaig anar al casal i a la tarda vaig fer 2 hores de migdiada. A les 5 i quart em vaig ficar a l'ordinador a jugar.

El dijous al matí vaig estar al casal i a la tarda vaig anar a Lleida a buscar alguns regals del Pare Noel i de la soca. Que bé, ja faltava poc perquè vinguessin els reis!

El divendres al matí vaig anar al casal i a la tarda vaig tornar a Lleida a acabar de recollir del tots els regals.

 El dissabte al matí em vaig aixecar tard i no vaig esmorzar. Vam dinar amb el meu pare i vam menjar espaguetis. A la tarda vam anar a la cabalgata de Lleida i desprès de la cabal gata vam anar a casa de la meva cosina, la Clàudia.

El diumenge al matí quan em vaig aixecar del llit vaig córrer a buscar els regals dels reis. Els de la família de part de la mare van venir a dinar i em van portar moltíssimes coses. Vam anar al l’inflable del jardí i ens vam fer mal. Vam jugar al JustDance4 tota la tarda fins que van marxar.

El dilluns al matí vam anar al casal per últim dia. A la tarda vaig anar a casa de la meva padrina a berenar.