divendres, 12 de març del 2010

Viatge al Marroc

Quant van donar les notes a l’estiu vaig treure un suficient. El meu pare em va dir:
- Si estudies aquest estiu, marxareu tu i la teua germana al Marroc.
Em vaig estudiar 5 pagines , al cap de dos mesos vaig recitar molt be i el meu pare em va felicitar i em va dir falta una setmana per anar al Marroc.

El dia que volia anar al Marroc estava molt contenta vaig anar amb cotxe fins a Barcelona, quant vaig arribar van esperar una hora van esmorzar allà i desprès van anar amb avio van explicar una cosa.

Quan vaig arribar al Marroc vaig veure els dos tiets i vaig fer una abrasada molt forta. Vaig anar amb cotxe fins a Casablanca 15 kilòmetres .quant vaig arribar a la meva ciutat. Vaig mirar que estic abrasant molta gen de la meua familla i quant vaig treure la pijama les meues amiges em van trucar .em vaig abrasar les totes i estic molt content , va vindre el meu tiet i la i la seua dona i el meu cusin i els meus padrins.

El dia següent em vaig anar amb la meua mare i la meua germana i la meua cosina que es dia Himan fa segon de ESO .Al cap de un mes va vindre la festa del ramadan les nenes compren rova nova ami em vaig comprar tres roves jo i la meva germana, a la festa me donen les familles dines el meu pare em va donar 20 euros i els meus padrins em van donar 25 euros i mes euros em van donar i al cap de una setmana volia vindre a Espanya em vaig plorar molt perquè no tint mols amigs a Catalunya.