dijous, 11 de març del 2010

El que faig el diumenge


El diumenge em llevo a les 9 del mati miro la televisió fins a les 10 del mati al menjador i desprès em bec la llet amb cacau,quant he acabat vaig a veure a la padrina al llit és lleva i es beu la llet amb cafè.

I jo mentrestant truco per telèfon al padrí per que vingui cap a casa a buscar-nos ,
Quant ja ha arriba’t ens canviem de roba per anar a la granja .Marxem cap a Castelldans a fer un beure quant amb acabat marxem cap a la granja a 4 km de Artesa de Lleida anem a la granja a veure els porcs que van vindre del poble de la padrina es de castillazuelo Aragó. I així mateix els miren els punxem i els que tussen i els que tenen diarrea.

Jo mentrestant amb el tractor de pedals amb el remolc, porto les ampolles els esprais i la xeringa i quant hem acabat ens espolsem i marxem cap a casa a dinar.
Per mi els diumenges son especials perquè m'agrada veure porcs i animals de aquesta mena També el meu pare me ensenya a conduir el tractor millor.
Això es tot amics!