dijous, 11 de març del 2010

La meva play2

La play 2 es una consola que la tinc a casa i no es portable com la PSP la nintendo DS... Jo en tinc una, tot i que fa molt temps que la tinc, va molt bé.

Jo tinc molts jocs, i entre ells jocs pirates. Els jocs pirates són uns jocs que no els compres o tel`s baixes d’Internet o amb una gravadora te graven el joc. Un amic meu me grava els jocs i és com s’hi fossin normals.
Si vols jugar amb jocs pirates tens que piratejar la play. Si et vols piratejar la play digues-li amb algú que en sàpiga o amb algú que entengui amb ordinadors.

Jo tinc el pro evolution, un joc de futbol molt realista i que els jugadors s’assembla molt.
El teken 5 un joc de lluita que a mi m’agrada molt, consisteix en crear-te jugadors i lluitar amb altres.

La FifaStreet, tracte de fer partits de futbol pel carrer i fer xuleries. I dintre d’aquets en tinc molts més. Fifa vol dir i street

Si vols jugar a la play dos, la tens que enxufar a la play, i tindre dos comandaments. Ara han fet la play tres, te molts mes detalls, es molt més realista i els comandaments són inal·lambrics.

La primera play que hi va aver va ser la play 1. Jo de consoles tinc: la Wii, la nintendo DS, la PSP.


Ara la play dos la tinc amb una sala molt gran que tenim junts amb la taula de pingpong.

Os aconsello que os compreu una play dos, os ho passareu molt bé animeu-vos. Amb els moments que estigueu avorrits podreu anar a la play dos hi allà no os avorriu ni de broma!