dijous, 4 de març del 2010

La meva moto

Fa temps vaig convèncer al meu pare, perquè em compres una moto. I me va dir que me la compraria per la comunió.

Uns dies abans de la comunió, el meu pare ens va portar amb una casa, i allà l’esperava un amic.
Aquell amic del meu pare, te un fill que corre amb motos, i fa carreres al circuit de Menàrguens.

La que me vaig comprar aquell nen que es deia Toni, la feia servir per entrenar-se. El seu pare era mecànic, i li va trucar el motor i el pistó. És una moto petita, anomenada poquet. Corre a 75km/h per la seva mida corre molt. Moltes vegades hi anem a corre, més a l’estiu perquè tenim les vacances.

Mon pare m’obliga a portar casco, guants i una jaqueta. A mi m’agrada molt el món de les motos.



Però si caus no és igual que un cotxe, perquè amb la moto no vas tan protegit i si caus tens mes possibilitats de morir o d’estar molt ferit.

La meua moto, és de color negre i a radere unes línies grogues, per això li diem el abejorro. Està molt ven protegida.

Os aconsello que proveu el món de les motos!