dijous, 11 de març del 2010

El dia del meu aniversarI

El dia del meu aniversari em ban compra una DS de color blau, i em va agradar molt, el meu germà me la estava prenent tota la estona i li vaig dir que no li deixaria mes.

Però ell per les nits venia a la meva habitació i me la prenia . Però jo també li prenia la seva consola, però sempre em renyen a mi perquè crido i me sentien llavors me castigaven.

Al dia següent vam anar a casa del meu cosí que es diu Carles i te 12 anys a ell també li ban comprar la DS però a ell de colo platejat.
El dia del meu aniversari van vindre la Laura, la Jei, l'Andrea i una nena que es deia Ariadna.
A les 5:00 vam començar a jugar i primer vam comença a disfressar-nos i desprès a emprenyar al meu germà
La Laura es va queda a dormir i per a nit ens vam anar a dormir però parlàvem i la meva mare ens deia que calléssim.
Al matí ens vam aixecar a les 9:00 perquè no podíem dormir , i vam agafar la DS i vam jugar fins que es meus pares es ban alça del llit .