dijous, 11 de març del 2010

La meva bmx

Aquest nadal em van comprar una bici anomenada BMX. És una marca molt bona GT hi ha de tot tipus de bicis. Ja feia temps que volia una bici, i per fi vaig convènçer al meu pare.


La bici es negra, blanca i groga. Ara la tinc pinxada, i encara la tinc que arreglar, no és la primera vegada. Te estrivors radera però, davant encara no perquè els estrivos que m'agradaven només ni quedava un parell.

Els pedals són de ferro els que més m'agraden! Però si te fas un cop fan molt mal, peró si tens compte no te faras.

Les BMX no tenen ni pinyos ni plats.

La meva BMX no gira tot el manillar però no me cal, a mi m'agrada fer el boijet amb els estrivors, ja els tinc tots rallats.

A les trialeres, que es un turó que hi ha tot de rampes, baixades amb molt de pendent, vots etc.
El meu pare me diu que s'hi vaig allà tinc que portar casco, peró a mi el casco em fa nosa i sempre el deixo, com a molt em poso guants. S'hi tinguessa una moto de cross tamb hi aniria però la moto que tinc es de carretera.

Les BMX acostumen a anar per les ciutats, però la meva es de trial, vui dir que es per fer carreres. Jo no faig carreres però tal com os e dit vaig a les trialeres.
Allà i vaig amb el Marc.A i de vegades amb l'Oriol

Si voleu una bici jo os aconsello una BMX s'hi va molt comodo, i és pot fer moltes coses que amb bicis normals no és poden fer