dijous, 18 de març del 2010

Cap a Castelló de Farfanya!

Ahir, dimecres, no hi havia cole perquè els professors feien baga. L’Oriol em va passar a buscar a les 10:00, i jo encara em tenia que vestir i el vaig fer pujar. Em vaig vestir i vam baixar els dos a buscar les bicicletes.

Directes vam anar a buscar al Marc.A, i allà al seu carrer deiam:

-A on anem?- deia jo
-A mes més igual- van dir el Marc.A i l’Oriol
-Anem a Castelló?- dic jo
-Vale. -diu l’Oriol.

I vam anar cap al camí de castelló. Jo i el Marc.A amb les BMX que ens cansavem molt perquè nomes tenen un pinyo i un plat, i l’Oriol amb una bici normal.
Pel camí anàvem parlant, anant fen parades, no portàvem aigua!

Quan vam arribar a Castelló, que vam tardar 1hora, vam travessar el petit tros de carretera, i vam anar a veure ma tieta.

Ma tieta no hi era perquè treballava, i vam anar a casa de ma padrina. I ens va fer pujar als tres i vam veure.

Al tornar cap Albesa, vam passar pel canal, fins als diposits i després per la carretera fins a Albesa. Tots cansats vam anar als columpios, jo em vaig comprar una bossa de pipes, i una toronjada. I m’hi vaig estar un bon rato amb l’Oriol i el Marc.A allà als columpios, perquè vam arribar a les 12:00 i marxàvem a la 13:00.

Nois o tindrem que tornar a repetir, ens ho vam passar molt bé, i vam fer molt esport!