dijous, 11 de març del 2010

Atlètic Segre

L’Atlètic Segre Aleví B, va començar la segona volta molt bé després de guanyar cincpartits seguits, 0-2 contra el Pinyana, 2-0 una altra vegada contra el Balafia, 0-6 contra el Balaguer, contra el Mollerussa 4-0, 1-3 contra el Tarrèga i 1-1 contra l'Orgel·lia.


Jo jugo de migcampista defensiu, soc un dels més clars junt amb altres 2 perquè l’any que be jugui amb l’equip Aleví A i jugar en la lliga de futbol Aleví més forta junt a la de Madrid, o sigui jugar contra el Barça, Español i els millors equips de tota Catalunya.

Jo per ara només e fet dos gol, però n’he donat cinc o sis, per això soc un
dels que fa més passes. Ara jo recupero unes 15 pilotes per partit sense contar les que tallo i van cap al contrari. Jo a la primera volta no jugava tant com ara, abans jugava uns trenta minuts, per allà i ara m’he afilerat i en aquests últims sis partits he jugat tres-cents quaranta-cinc minuts dels tres-cents seixanta possibles, o sigui que si els partits tenen seixanta minuts jo dels sis partits només me ne perdut quinze.

El migcampista defensiu és una gran responsabilitat per a l’equip per què es la línia en que es separa la defensa del mig camp, els migcampistes defensiu estan per treure la pilota controlada i passar-la amb criteri. Moltes vegades jo m’ofereixo per rebre la pilota i després poder treure-la amb més solvència, de vegades faig algun driblin per sortir de la pressió, per cert el driblin que em surt més bé el vaig aprendre d’un jugador que en sap molt de fer-lo es Xavi Hernandez, és el driblin en que dones una volta sobre tu mateix i deixes fora del teu abast el contrari, quasi mai em complico la vida, sinó ho veig clar o la passo als defenses perquè la puguin treure millor o llanço diagonal perquè corri el davanter.


M’agrada molt aquesta posició ja que l’any passat jugava de central i molts partits m’avorria perquè no arribaven, aquest any en canvi treballo molt més, em moc més i tinc més llibertat a dins del camp, aquesta posició es relaciona amb les meves característiques tan tècniques com físiques, perquè puc fer més passades a l’espai, puc pujar més a rematar, ara ser que si vull puc passar la pilota enrere, abans tenia el porter i li complicava la vida.

Aquest cap de setmana passat vam jugar contra l’Orgel·lia (La Seu) que quan quedaven quinze minuts em vaig tirar en planxa i vaig fer un gol de cap que va donar un punt merescut per l’Atlètic Segre.

Força Atlètic!!!