dijous, 11 de març del 2010

El peix de ma germana i el meu

El peix que tenia jo el vaig comprar al jardilant, bueno jo no el vaig comprar el va comprar els meus padrins. Era de color negre amb taques blanques, es chines, era petit, amb els ulls molt grans.

Te una peixera molt gran, te pedretes petites i una tortuga petita i de joguina. Sempre que algú obria la porta o feia algun siroll s’amagava a dins de una fusta petita. Sempre li deia coses molt boniques, penso que li agradava que li digues-hi cosetes jaja. Nedava super ràpid no era com el de m’agermana. Menja molt poc, canvio l’aigua cada setmana.

Ara explicaré com es el peix de la meva germana.

El peix de m’agermana també l’hem comprat al jardilant, es molt mes petit que el meu. Es de color blau fluix i negre. Tenia les aletes super petits, es podia amagar dins petxina gran. Casi mai nada esta tot el dia quiet. Cada 4 dies s’ha de canviar l’aigua, es caga casi sempre, perquè m’agermana li dona molt de menjar. Te una peixera molt petita,però lo que m’agrada mes, es pot ficar fotos al darrera de la peixera perquè te una cosa que es pot ficar tot tipus de fotos.