divendres, 19 de març del 2010

Objectiu: Divisió d'honor

Aquest any jo jugo a futbol per estar l’any que ve a divisió d’honor, aquesta es la competició més forta de tota Espanya junt amb la de Madrid.

En aquesta competició hi juguen uns equips molt bons, en els quals els jugadors d’ alguns poden arribar a la primera divisió espanyola o a la primera divisió d’altres països, aquests equips són, el Barça, l’Espanyol i els millors equips de tota Catalunya.

Jo sóc un dels tres jugadors que tenen més possibilitats de jugar a Divisió d’honor, jo em deixo la pell a cada partit per això estic entre els millors del meu equip.

El meu objectiu és que l’any que ve pugui jugar a divisió d’honor, poder ser el capità, i jugar el màxim possible cada partit.
Aquest any, gràcies al meu esforç, em deixaran anar a veure la cursa de formula 1 al circuit de Catalunya, a Montmeló.

Jo crec que puc aprendre molt de tots els equips que jugo, perquè ara, he millorat molt des que vaig començar la temporada, també de premi em van regalar unes botes grogues Nike Mercurial calcades a les de Zlatan Ibrahimovic.


Nosaltres quan vam jugar el partit contra l’Orgèl·lia (La Seu), anàvem 0-1 perdíem, i quan quedaven quinze minuts, nosaltres vam sacar una falta, el llançador la va posar al segon pal i jo em vaig llençar en planxa i la pilota va entrar a dins de la porteria.

Jo puc demostrar que soc una peça clau en el nostre equip, perquè quan soc al camp, l’equip contrari no crea gaires problemes, però quan no soc al camp, com que la meva posició es la que ajunta el mig camp i la defensa, no podem treure tan bé la pilota del darrere i no fem tantes ajudes a la defensa.

Aquest any m’he notat una sensació que mai abans m’havia notat, tinc les ganes que mai havia tingut, he guanyat potència, velocitat, agressivitat i sobretot es que sempre vaig a per totes, acabo tots els partits rebentat, però mentres estic al camp m’ho passo molt bé.