dijous, 11 de març del 2010

La meva Wii

La Wii es una consola de casa no es portable d’un lloc a l’altre com la Nintendo DS. M’he la vaig comprar un dia i vam anar expressament a Lleida, vaig decidir que m’he la muntar-la jo mateixa, però al final la va muntar el meu pare, només i anava dos comandaments : el de dreta i el de esquerra.

Hi ha una promoció que si compres la Wii et deixen triar un joc. Jo vaig agafar un joc d’esports. A mi m’agraden molt llàstima que no i hagi jokey.

Però en tenia prou, aquest Nadal em van comprar els dos parells de mandos més per a que pogués jugar amb els meus pares.
Quan m’he la van portar estava molt contenta ja que sempre n’havia volgut tenir-ne una.
Me la van muntar aquella mateixa nit.

Com que al dia següent els meus pares no treballaven, ens vam posar a jugar a al joc: Wii SPORT fins a les dos de la matinada.

Desprès vam jugar a golf es molt difícil però divertit. A golf la meva mare sempre guanya, ja que s’entrena quan esta sola o almenys es nota.
Jo i els meus pares vam arribar a un acord: que sol podria jugar amb la WII els dies de vacances, al temps lliure i els caps de setmana.

Quan juguem a bolos els primers dies sempre em guanyaven però ara que m’estic entrenant la pròxima vegada els guanyaré.

Ara m’han regalat dos jocs més, com que no coneixen tots els jocs nous i les primeres partides que juguem junts segur que els guanyo o tinc segur.