dijous, 11 de març del 2010

Les meves dos mascotes

Jo tinc dos mascotes, són dos periquitos. S’ha semblen als canaris però són més grossos. Es diuen Nuca i Green (verd amb Inglés).

Els tinc a la cuina i quant algú xiula es posen a cantar (a la seva manera).

Les meves mascotes els i agrada veure tot el que passa a la cuina quant mirem la tele (mira a veure si la poden sentir ja que no la poden veure perquè esta penjada justament una mica més lluny de la gàbia però al damunt), si mengem miren com si no ho hagesen vist mai però en realitat ho veuen cada dia.

La Nuca es tota blava menys les ales que són blanques i el seu contorn una mica negre. Ja fa dos anys i mig que la tinc.
El Green es de color verd i la cua te ratlles negres. Ja fa mig any que el tinc a l’estiu en farà un que el tinc.


Fins fa poc el Green no era de la família abans teníem al Jaqui que era molt igual l’únic que canvia es el seu caràcter, el Jaqui aquest estiu el vaig portar a casa de ma tieta i me’n vaig anar de vacances i quant vaig tornar em van dir que el segon dia de lo espanta que estava perquè no coneixia a ningú es va donar un cop al cap i es va matar.

Pues ara tinc el Green. Si us eu de comprar un periquito us dic que els que tenen el color més viu com per ex: verd, grog...Normalment son mascles i els que tenen els color mes apagats com per ex: blau... Normalment son femelles.