dijous, 17 de novembre del 2011

Dissabte plujós

El dissabte al matí, quan em vaig alçar vaig mirar per la finestra de la meva habitació, vaig veure tot el cel de ple de núvols grisos, és a dir, que aquell dia tindríem aigua.

Em vaig posar una mica trist perquè això vol dir que no podia sortir al carrer a jugar amb els meus amics. Però com que encara no plovia, em vaig vestir, pentinar i esmorzar ràpid, vaig trucar per telèfon al meu amic Andreu per si volia sortir a jugar.
Em va dir que si, vaig agafar la meva bicicleta i ja era a casa seva. Vam jugar tot el matí.




Al migdia vaig anar cap a casa a dinar, i tot seguit es va posar a ploure.
Com que plovia tant i no tenia intenció de parar durant tot el que quedava de dia, vaig tenir una idea: anar al cinema a veure la pel•lícula del Tintin. Al meu germà Ramon li va sembla molt bé i als meus pares també, aleshores els vaig preguntar si podia invitar al meu amic Andreu, els meus pares em van dir que sí, vaig trucar per telèfon a l’Andreu i em va dir que i tant que sí.

A les cinc ja érem tots asseguts a les butaques del cinema amb la capsa de crispetes i la coca-cola.
La pel·lícula ens va agradar molt, ja que era de aventures i molt divertida i als pares els va portar molts records de la seva infantesa ja que llegien els còmics del Tintin.
Després vam anar al Macdonals a sopar i ens van donar una joguina de la pel•lícula del Tintin.
Ens ho vam passar molt bé, ja que també vam jugar a pujar i baixar per un laberint que tenen al Macdonals.


A les deu vam anar a deixar a l’Andreu a casa seva i nosaltres ens en vam anar a dormir.
Va ser un dia plujós pero m’ho vaig passar molt bé.