dijous, 24 de novembre del 2011

Un dia de pesca

El meu pare em va despertar a les 7 del mati per anar a pescar al riu d’Alfarràs, vaig esmorzar, em vaig pentinar... vam preparar les canyes i vam fer ruta cap al riu d’Alfarràs.

Quan vam arribar hi havia més gent pescant, el meu pare i jo vam tirar la canya. Al cap duna estona el pare va pescar un barb, i jo vaig pescar una truita.

A les 9 va venir el meu padrí, ell també es va animar a tirar la canya com nosaltres, al cap d’una estona va estar de sort i va treure un peix, encara que no era massa gros li va fer molta alegria.


En total vam pescar uns 10 peixos, la majoria eren truites.

Ja quan marxàvem al pare li va entrar un peix, que per cert va ser el més gran de tot el matí.

Quan vam arribar a casa la padrina a dinar ens va preparar per menjar de segon plat els peixos que vam pescar, estaven tan bons que vaig repetir.

Va ser un dia molt divertit.