dilluns, 21 de novembre del 2011

El meu gat

Ara us descriure el meu gat:
El meu gat es diu Blanqueta i va néixer a l’Aragó. La seva mare es diu Stinki i va venir d’ Àustria, que es molt lluny d’aquí. Ara us la descriure:

El meu gat té la cara blanca amb unes ratlles marró a les galtes, ulls blaus i les orelles cap amunt. Té el cos blanc i moltes ralles grises i marró fluix. La cua la té negra amb ratlles blanques. Quan era petita semblava de raça siamesa, però quan es va anar fent gran vam veure que era raça del carrer. El gat ens el va donar un amic del meu pare i li va preguntar si volia un gat i nosaltres vam dir que sí, però la nostra mare ens va dir que l’ hauriem de cuidar nosaltres. I vam dir que val.

Cada setmana hem de canviar-li la sorra, posar-li el menjar i el beure i l’ hem de dutxar. Quant la dutxem és molt divertit, perquè es queda com una estàtua. Als gats no els agrada l’aigua però a aquest li agrada perquè no esgarrapa.