dilluns, 21 de novembre del 2011

Un dia de còrrer

El dia 13-11-11 vaig anar a Vilanova de la Barca a córrer. Del cursos de 5è i 6è de l’escola l’Àlber, hi havia : el Quim, el Pau, el Marc, el Genís, l’Anna Balagueró la Irene i la Paula.

Quant vam arribar vam haver d’anar a buscar el dorsal i ens van donar un tiquet per quan acabéssim de córrer poder recollir l’esmorzar.

Quan ens van cridar, primer van córrer els nens i després les nenes, al acabar ens van donar una bossa plena de coses. Després els meus pares em van anar a buscar l’esmorzar, a mi els meus pares em van portar un entrepà de llonganissa i una aigua però també hi havia entrepà llom i “Acuarius”. Quan ens ho vam haver menjat vam mirar als altres nens que hi havia de la nostra escola.

Quant van acabar totes les curses van donar els premis de la nostra escola. Es van emportar premis l’Anna Balagueró de 6è, l’Eloi de P3 i l’Alex de P5.

Em va agradar molt anar-hi, m’ho vaig passar molt bé.