dilluns, 21 de novembre del 2011

Un dia al camp



Un dissabte al matí el meu padrí em va dir si volia anar a ajudar-lo al camp. Li vaig dir que sí i em va passar a buscar a les nou del matí. Em vaig llevar i em vaig canviar ràpida ment.



Primer de tot em va dir que faríem durant el dia. Primerament em va dir que aniríem a l’hort de casa el meu tiet a arreglar coses, seguidament aniríem a la parcel·la a collir hortalisses i, finalment a plantar pastanagues.


Vam anar a buscar les eines i ens vam ficar a la feina, desprès vam anar a arreglar coses de l’hort del meu tiet , havíem de ficar adob per a l’enciam. Vam fer mitja volta i vam anar a la parcel·la. Allí vam anar a buscar hortalisses i unes eines que ens faltaven. Vam anar a un terreny que tenim petit .I allí tenim un altre hort i allí vam plantar les pastanagues.