dilluns, 21 de novembre del 2011

Visita al museu de la ciencia ficció

Un dia vam anar a al museu de la ciència amb uns amics de els meus pares.
El primer que vaig veure es una bicicleta que anava rodant per una roda,vam entrar al museu i vaig veure un noi que explicava com fer saltar una guspira d’electricitat i vaig anar a escoltar, no vaig poder sentir-ho tot però vaig poder veure la guspira, no es veia gaire bé, després vaig veure que si clavaves un escuradents a un globus no es petava i vaig poder fer-ho jo sol, però s’anava desinflant.

Un noi ens va fer una pregunta que era: quin pesa més, el gruixut, el prim o tots dos? Nosaltres vam dir tots dos i vam perdre, era el prim, vam continuar mirant el que hi havia, vam veure una lluna, mitja fosca i mitja lluminosa, hi havia una bicicleta que mesurava la teva força, com més ràpid pedalaves més pujava la fletxa, també hi havia un recorregut d’un riu per unes muntanyes i un bosc.

Unes noies contaven un conte de dos peixos que jugaven en un lloc i acaben allunyant-se del seu poble que es deia la posidònia, i mentre anaven contant el conte jo anava punxant el globus amb l’escuradents, m’estava avorrint, ens van dir que marxàvem i vam anar a fora,on hi havia un noi que feia preguntes sobre un pèndol.

Al costat hi havia un altre museu que també vam anar a veure: era de l’espai, els planetes i moltes més coses, a fora també hi havia un cotxet que es podia pujar, però no hi vam poder pujar perquè era hora de plegar i ens en vam anar cap al cotxe.

Finalment vam anar a sopar al Burger King tots junts.