dijous, 24 de novembre del 2011

Un dia amb bicicleta

Aquest cap de setmana he anat els dos dies a la tarda amb bicicleta amb els meus amics i m’ho he passat molt bé.

Casi cada cap de setmana quedo amb el Quim, l’Andreu i el Genís i anem a la cabaneta.
Quan vam arribar vam saltar una mica amb la bicicleta pels salts i jo em vaig fer mal a la mà i vaig descansar una mica. Al cap d’una estona el Quim va tenir la idea de fer uns bots perquè quan passéssim pels bots tinguéssim la sensació de tremolar i així ho vam fer. Vam agafar sorra humida i la vam començar a amuntegar una mica a cada bot.

Just quan vam acabar es va posar a ploure i vam anar a un cobert de casa l’Andreu, al cap d’un moment va parar i vam anar a jugar per allí a pilota.
Al cap d’una bona estona vam tenir la idea de fer un vídeo pel Zona Zàping.
Vam començar a preparar-ho tot i quan vam acabar no vam poder grabar-ho perquè havíem de marxar.

Va ser un dia excepcional.