divendres, 12 de febrer del 2016

la pau


 

Com cada any a l’escola  el 30 de gener celebrem el dia de la pau. En el dia de la pau ningú s’insulta, ni es baralla, tots riem, compartim junts, juguem tots plegats...

 

La festa del dia de la Pau es celebra per donar les gràcies a un senyor que es deia Mahatma Gandhi, que va néixer a l’Índia, el 30 de gener, aquest senyor era molt amable i intel·ligent, va voler protegir a molta gent de les guerres i va defensar als habitants de l’Índia.

 

Nosaltres al col·legi, per celebrar el dia  de la pau aquest any hem fet unes pedres de l’alegria, per repartir a la gent del carrer i també hem cantat una cançó molt divertida i molt bonica.

 

Jo crec que és molt important celebrar el dia de la pau, però s’hauria de fer cada dia perquè així no hi hauria tantes guerres, seríem més feliços i mai ens barallaríem.

 

Per tal d’evitar les guerres, als polítics  se’ls hauria de dir que ho haurien de fer parlant fins a arribar a un acord.


Quan algú insulta, abusa o pega als altres, em sento molt malament i crec que hauria de fer alguna cosa per ajudar-los.

Jo crec que em porto molt bé amb els altres però de vegades m’enfado, i això es pot millorar.