dijous, 18 de febrer del 2016

La pau

El 30 de gener es commemora l’aniversari de la mort del Mahatma Gandhi, és un home que sempre ens va protegir i que es va manifestar sense violència i també era molt intel·ligent. El dia de la pau és el dia de la no-violència. Les accions que tindríem que fer el dia de la pau són: l'amistat, l’onestitat, el comportament, la alegria. Jo crec que tindria que haver mes que un dia de la pau que tots els dies siguin dies de la pau. Jo proposaria que comparteixin el terreny i que no hi hagi més guerres i que els homes pobres no es manifestin amb violència, al contrari, que es manifestin amb la pau no amb violència.


Jo crec que hi hauria solució per als problemes entre les persones. Jo crec que les persones que insulten, abusen dels dèbils o pagar als altres, que no sap el que es la pau. Jo crec que les males persones tindrien que millorar la seva actitud i arribar al camí de la pau.