dijous, 18 de febrer del 2016

Venen els jugadors de basquet


El  passat  dia  21  de  gener  de  2.016  ens  van  venir  a  visitar  els  jugadors  del  Força Lleida,  eren  tres jugadors i es deien, un Arnau, l’altre Guillem i l’altre Alex, l’Alex era Americà i parlava amb anglès.                                                                    
Però quan els vaig veure el primer que em va impactar més va ser que eren molt alts !!! a continuació ens van fer seure a terra i ens van dir com es deien, i va començar la ronda de preguntes primer van començar a preguntar els més petits de l’escola els de p4 van sortir dues nenes eren la Maria i la Isona, es van plantar i llavors no es recordaven de la pregunta i la senyoreta els hi va tenir que dir, però també els hi feia una mica de vergonya tot seguit ens van contestar.
Després els hi van preguntar els alumnes de p5 però ells ja sen van recordar, tot seguit van preguntar els de 1r i ells van contestar, i després els de 2n i així contínuament  tota l’estona fins a arribar a 6é. Quant vam acabar totes les preguntes vam fer un petit joc molt divertit, tractava de que havíem de fer dos equips i cada equip anava amb un jugador de basquet, i ens vam posar a fer la cua per encistellar, va arribar el meu torn i em feia una mica de vergonya fer-ho però al final ho vaig fer i... vaig encistellar a la primera !!! estava molt contenta i molt emocionada de haver-ho aconseguit.
Després, al acabar el joc ens van firmar, a uns la pilota de basquet, a altres la carpeta, la agenda...i altres coses. Al acabar ja van marxar i nosaltres vam anar cap a la classe a recollir les coses, però aquella tarda m’ho vaig passar molt bé !!