divendres, 12 de febrer del 2016

El dia de la pau!


El dia de la Pau és un dia que se celebra cada any, perquè el 30 de gener es commemora l’aniversari de la mort de Mahatma Gandhi que es el que va simbolitzar la pau. Jo crec que aquest dia és molt especial perquè celebrem la pau al món i de mostrem que es possible no tenir un món de guerra. Jo crec important la Pau perquè no és bonic veure la gent barallant-se i pegant-se. Aquest dia tots podem ser amics i ser feliços. El dia de la Pau has de ser amics amb tothom, no t’has des-barallar,  ho has de passar bé i estar content. Jo crec que se tindria de celebrar la Pau cada dia, però això no és possible amb les condicions que es tem ara amb aquest món no es pot fer, perquè hi ha moltes guerres igualment que sigui un dia de Pau els altres seran de guerra. La major part de les persones no volen solucionar les coses i ho arreglen  pegant.

Una manera  de solucionar-ho seria  dialogant i no cal barallar-nos sòl amb parlar tot se solucionaria, jo em sentiria molt malament si li digués tonto… o l’insultés no cal dir-li aquestes coses a les persones perquè tots som humans.

Jo se que tinc de millorar algunes coses perquè m'enfado una mica…

 

Bueno, així és la PAU!!