divendres, 12 de febrer del 2016

el dia de la pau


LA PAU

La pau és mol bonica perquè simbolitza la bona vida del nostre planeta, la Terra.

 El dia 30 de Gener de cada any se celebra el dia de la pau o el dia de la no violència.

 Jo crec que és molt important celebrar el dia de la pau en honor a la mort de Mahatma Gandhi perquè va ser una de les persones més pacifistes del món. Jo crec que les millors actituds per simbolitzar la pau són l’amor, la simpatia, compartir les coses i sobre tot la pau entre nosaltres.

 Estaria bé que el dia de la pau el celebréssim els 365 dies de l’any així hi hauria bona vida.

 Jo demanaria que les persones si convivim entre nosaltres amb pau i harmonia podríem evitar totes les guerres i baralles del nostre planeta, també intentant compartir les coses entre nosaltres i ajudant-nos quant algun company o companya estiguin en perill, amb ferides o quan estigui desprotegit, així aconseguiràs que quan tu o necessitis ells també t’ajudaran.

 Jo quan algú està cometent coses dolentes a un altra persona em sento amb ganes d’ajudar ni que de vegades no pugues. Jo crec que hauria de millorar una mica la meva vida per no aportar coses dolentes a les altres persones. No hi ha camins per la pau, la pau és el camí.