divendres, 12 de febrer del 2016

          DIA DE LA PAU
El dia de la Pau es un dels dies per mi més importants de l’any, no es sol el dia de la Pau també es el dia de no-violència.
En Mahatma Gandhi era una molt bona persona, ell estava en contra de la violència i de les guerres, va estudiar per a ser advocat.
Mahatma Gandhi va morir el dia 30 de 1948 de Gener, per això el dia 30 de Gener, és el dia de la Pau i no violència, per què es commemora el dia que va morir Mahatma Gandhi.
El dia de la Pau  has de tenir més amistat amb els amics, has de ser més carinyós, no insultar ni pegar etc...
Jo crec que no només el dia 30 de Gener té de ser el dia de la Pau sinó que cada dia, però crec que té sentit perquè és el dia en què va morir Mahatma Gandhi.
Jo proposaria als que manen, que posessin una altra regla: Prohibit provocar les guerres i evitar posar-se en conflictes.
Les maneres de solucionar les coses: clar que hi ha altres maneres de solucionar les coses amb un perdó o amb un parlem-ne, però que no esta bé solucionar-ho pegant o discutint.
Quan algú pega o insulta a els altres em sento molt malament, i apart de que em sento malament em poso a la pell de en qui li estan fent i et sent tan malament llavors.
Jo crec que sempre es pot millorar la teva actitud, però esclar que la puc millorar, i molt sobretot amb els teus amics i a els que estimes.
FES LA PAU NO LA GUERRA!!