dijous, 18 de febrer del 2016

Ens visiten els jugadors

El dijous dia 21 de gener de 2016 van venir uns jugadors de Bàsquet del Força Lleida, van arribar les 3 de la tarda i tots estàvem molt nerviosos, vam anar cap a classe i vam preparar les preguntes. Vam sortir cap a fora i els vam veure, un era molt alt, un altre era anglès i venia d’Estats Units, l’altre era presentador i per acabar el Guillem Codina i el Guillem Jove que són ex alumnes de l’escola Àlber i ara tenen 15 anys. Mentre venien tots els  nens vam anar al seu costat i els vam conèixer, després vam anar cap a un racó del pati i els hi vam fer preguntes. Ens van dir els seus noms  i el que era molt alt es deia Arnau i l’anglès es deia Alex, vam seguir preguntant i 2 nens de P3 els hi van preguntar què menjaven per esmorzar, 2 més per dinar i 2 més per sopar! Jo i el Jordi Llobera ens estàvem rient molt, a continuació vam fer 2 files al davant de la cistella i vam fer un joc, tractava de que sortien 1 de cada fila i el primer que feia cistella guanyava i cada vegada 2 mes i així 10 minuts. Després  tots ens vam ficar davant dels jugadors i ens van començar a firmar autògrafs: uns la pilota, uns les  sabates i jo a la mà, jo encara la tinc i ja han passat 2 dies! Per acabar ens vam acomiadar d’ells i van marxar.

A mi em va agradar molt aquell dia perquè ens va divertir molt i també perquè ens donaran entrades per veure el partit que faran el 5 de febrer.