divendres, 22 de gener del 2016

Les meves vacances de Nadal



El 21 de desembre per matí vam fer classe, però a la tarda vam fer el festival a la saleta. Jo estava molt nerviós, però content, perquè em van vindre a veure els meus cosins de França. Quan vam acabar el festival, a les dos quarts de sis de la tarda, vaig anar a casa i em vaig trobar els meus tiets de França, estava molt content perquè feia molt de temps que no els veia. Mes tard també van venir els meus tiets de Lleida i d'Albesa; era un dia especial perquè ens vam reunir tota la família per sopar.
L’endemà, el meu tiet a les nou ens va portar a l'escola jo i els meus germans, i també ens van acompanyar el cosí i la cosina. Quan vam entrar a l'escola vam fer les postals de Nadal i després vam anar a cagar la soca els de Cicle Superior i ens va tocar un PEN de 8GB. Després del pati vam fer una divertida discoteca, que vam ballar tota la classe. A l’acabar l’escola al matí, a la tarda ja vam començar les vacances, ja que vam anar tots els meus cosins jo i a la plaça dels sarraïns a jugar tots junts. A la nit vam tornar a sopar tota la família a casa del meu cosí Yassine.

El primer dia de vacances em vaig despertar tard perquè ja no havia d’anar a l'escola. Vaig esmorzar ràpid i vaig sortir a jugar amb els meus amics. A la tarda vaig anar a Lleida amb el meu tiet de França a visitar la meva tieta.

Els primers dies de vacances com que hi havia el meu tiet de França,  no feia deures, i estava tot el dia jugant amb els meus amics i cosins, cada dia feia el mateix.

El 25 de desembre, com que era festa, vam anar a Lleida jo, els meus germans i els meus pares. A la tarda vaig sortir al carrer a jugar amb els amics. Vam anar a l’església a esperar els reis, amb una bossa gran per recollir molts caramels. Quan van arribar tots els nens recollien caramels, i tots cridaven d'alegria. Jo vaig està agafant caramels i després vaig anar a casa a esperar que els reis em portessin el meu regal. Estava al balcó esperant que vinguessin els reis amb el meu regal. Ja veia com venien, i jo i els meus germans vam baixar ràpid cap a la porta per agafar els nostres regals. A jo me’l va portar el rei blanc, el vaig agafarcontent i vaig pujar ràpid a dalt per obrir-lo, era el joc de taula que vaig demanar. Vam jugar jo i tots els meus germans amb els jocs i més tard vam anar a dormir. El  dia 6, sols despertar-me vaig anar a jugar amb els meus germans amb tots els jocs que ens van portar els reis. Després de dinar, vaig anar a mirar la televisió , i més tard vaig anar a Lleida amb els pares.
L’endemà, vaig haver de començar el matí fent deures, anar a casa de la meva tieta, ja que allí estàvem reunits tota la família. Ens ho vam passar molt bé , ja que vam parlar, riure i sobretot vam menjar molts torrons.

L’endemà, el meu tiet de França, que havia estat aquí de vacances, sen va tornar cap a casa seva. Estava trist perquè ja se n'anava, però content perquè havia vingut a veure’ns una setmana. Em vaig d’expedir d'ells, i ja vaig haver de començar a fer els deures de vacances.

Cada dia pel matí feia deures, i per la tarda sortia a jugar amb els meus amics pel poble.
El 31 de desembre, ja era l’últim dia de l'any, era un dia especial, però jo vaig passar el dia com un dia qualsevol. Pel matí, com sempre, feia deures, i per la tarda vaig anar amb els amics a jugar a la plaça. A la nit, vam sopar i vam estar desperts fins a les dotze de la nit. Estava content perquè ja començava un any nou, van tocar les campanades i ja vaig anar a dormir.

L’endemà, al despertar-me ja era el any nou, el primer dia de 2016, estava il·lusionat i content, pero, com sempre, jo al mati tenia que continuant fen deures, encara me’n faltaven molt per acabar-los. A la tarde va ser diferent, vam anar a Lleida, a casa dels meus tiets i a fer una volta per allà amb el meu pare.
Els següents dies, continuava com sempre fent deures pel matí, i a la tarda, sortia a jugar amb els meus amics.

Ja esta començant a pensar en què volia que em portessin els reis, volia que em portessin moltes joguines, però ja sabia que no me’n podien porta tantes. Al final em vaig decidir en què em compréssim un joc de taula que em va agradar molt quan el vaig veure per la televisió.
Ja faltava poc pel dia dels reis i estava cada vegada més content.
Ja ha arribat el dia 5, portava molt de temps esperant aquest dia. Al matí haver de fer deures com sempre, ja me’n faltaven pocs per d'acabar. Després de dinar vaig sortir tota la tarda amb els amics, ja que cadascun portava els regals que li van portar els reis. Va ser una tarda molt divertida.

Ja falten pocs dies per acabar les vacances. Falten els dos últims dies, el cap de setmana. Aquests dos últims dies durant matí estic escrivint el diari, intentant acabar-lo. Ala tarda, intento jugar el màxim possible perquè ja comencem l'escola.