dijous, 21 de gener del 2016

Diari vacances de Nadal


Dimarts,22 de desembre de 2015
Hola, a partir d’avui us explicaré els dies de les meves vacances de Nadal. Avui és l’últim dia de classe del primer trimestre i llavors no hem fet classe normal. Al mati hem fet dues postals molt belles , després hem anat a la classe de P3 a cagar la soca de l’escola i ens ha cagat un pen. Ha sigut l’hora del pati i hem jugat. Després hem anat a la classe a fer una cosa que havien fet el delegat de la classe (Jordi Ll) i la subdelegada (Carla P) que era posar una cançó i ballar-la, és a dir, una discoteca. Ens hem emportat les notes, el dibuix de Nadal, el ninot de neu i les dues postals que hem fet. A les 13:00 hem sortit del col.le. Després hem anat a dinar a casa de la tia i hem anat a fer l’assaig de la missa de Nadal, hem sopat i ens n'hem anat  a dormir.

Dijous,24 de desembre de 2015
Avui és el segon dia de casal de Nadal i ha passat una cosa... La soca del menjador (és on fem el casal de Nadal) no hi era! Llavors tots hem pensat que podíem fer i jo he dit :
-         Ja que anem d’excursió, aprofitem per buscar-la per tot el poble.
I així ho hem fet, hem buscat les pistes que la soca ens havia deixat per tot el poble. I era... a la pedrera amagada al tercer pis entre els arbres! L‘hem cagat allà i ens ha cagat llaminadures , i  ens les hem repartit . Ara és la tarda i estic escrivint aquí  el treball de català per aquestes vacances de Nadal. Ara me’n torno a la botiga per anar d’aquí uns minutets a sopar.

Divendres,25 de desembre de 2015
Avui es Nadal! Quina emoció! Primer he esmorzat, després, ens hem vestit de, Pastoretes i cap a l’església, tota la missa a la Carla se li queia el mocador que portava al cap, tothom respirava i deia: "quin suplici". He cagat la soca amb la Carla. Primer la soca estava més llarga del compte i l’hem cagat. I  ha cagat diners ! Després l’hem tornat a cagar i ha cagat per a mi el joc de taula The game of the life!


 Que chulo! I per la Carla un puzle 3d de la Torre Eiffel! He passat la tarda a casa de la meva tia d’Almenar Nuri. He jugat al joc the Game of the life, després he tornat a casa, he sopat i m’he anat a dormir.

Dissabte,26 de desembre de 2015
Avui cago la soca de ca la tia! Hem arribat a casa de la tia, he passat el temps i he cagat la soca de la tia amb la Carla i els meus cosinets. A la Carla i a mi ens ha cagat una tablet ! He passat el temps jugant a la tablet, hem marxat a casa i hem mirat una pel·lícula titulada “Ponte en mi lugar”.

Dimarts,29 de desembre de 2015
Avui vénen els patges! Quina emoció! Primer m’he alçat i he anat cap al casal. Després he anat a dinar a casa de la tia, he anat a casa i he fet la carta als reis, quina emoció!
Quan han arribat he tingut molts nervis i quan m’ha tocat els hi he donat la carta. Ens hem trobat amb els amics i hem jugat amb ells una mica. Hem tornat a la botiga i ens hem esperat fins anar a sopar a casa de la tia. Hem sopat, hem anat a rentar-nos les dents i ens hem anat a dormir.

Dijous,31 de desembre de 2015
Avui és final d’any! Primer he anat al casal. Allí hem fet jocs i després hem anat d’excursió al poble a preguntar a tothom que ens trobàvem quin era el seu desig de fi d’any. A la tarda he anat a casa a fer català i a jugar a la tablet i a berenar. A la nit a casa he anat a fer les campanades amb ossets de haribo partits amb bocins. La Carla ho va fer amb palometes.



Divendres,1 de gener de 2016
Avui es festa així que m’he despertat tard. He esmorzat i m’he esperat per dinar. Després de dinar he anat a jugar a l’ordinador i després he berenat. Quan he acabat he agafat el pen de la Carla i amb la Carla, la mare i el pare hem mirat la primera pel·lícula de Star Wars i quan ens hem cansat de mirar-la ens n’hem anat a sopar.

Dissabte ,2 de gener de 2016
Avui és dissabte i llavors m’he despertat tard. He anat a la botiga amb la tia i la Carla . Després he anat a casa de la padrina i ella ens dona un moneder que té i llavors anem cap al portal. I jo  per fi al portal m’he trobat una revista de Como tu, després he anat a casa a fer el treball de català i a jugar a tablet.

Diumenge,3 de gener de 2016
Avui és diumenge i avui anirem a Andorra. Quina emoció! Primer m’he despertat tard i després m’he preparat per anar a Andorra, quan hem arribat hem anat al punt de trobada d’Andorra. Hem comprat un munt de coses i, amb els meus diners, m’he comprat un llibre del Geronimo Stilton titulat “El rescat en el regne de la fantasia, Novè viatge”.




 Després de comprar hem dinat allí mateix. Quan hem acabat de dinar hem anat a comprar al River. Hem comprat i a la Carla com que no trobava cap joguina que li agradés, per sorpresa  li han comprat uns auriculars amb micròfon i a mi també.

Dimarts,5 de gener de 2016

Avui vénen els reis mags a Albesa! Quina emoció! Primer hem anat al casal de Nadal i allí hem jugat i també hem fet figures de fang. A la tarda hem anat a fer de pastoretes a la missa que fan abans de que els reis entreguin els regals als nens del poble. Quan van arribar a casa meva tenia un munt de nervis per saber el que hi havia a dintre i quan l’he obert m’ha encantat el que hi he trobat, m’havien portat un Pet parade mail box  i el Cluedo! Quina emoció! I a la Carla li van portar un Kidicat i una màquina de cosir. Vaig jugar una mica amb els regals i a dormir.
I aquestes són les meves vacanses de Nadal.