divendres, 22 de gener del 2016

Vacances de Nadal

El dimecres, 23 de desembre, és a dir avui, he anat a un  torneig de futbol perquè el meu germà petit hi jugava. A l’arribar els meus dos germans van anar al vestuari. Escalfen  pel partit, comencen el partit, van perdre 1-3, van guanyar 1-0, van perdre 0-5, i un partit van guanyar a la tanda de penals 2-1. Van quedar setens.

El dijous, 24 de desembre al matí, vaig jugar amb els meus germans a la play station 3 i també a la tablet. A la nit vam sopar patates fregides i entrecot de vedella i vam fer cagar la soca, ens va cagar un pijama, samarretes, colònia i xocolata i vam anar a dormir esperant al  Pare Noel.
El dia després era Nadal ens vam despertar i  vam anar a veure què ens havia deixat, però primer a esmorzar,  xocolata amb xurros i pa, després vam obrir els regals, ens va portar roba i el fifa 16! Vam anar a missa i després a dinar amb tota la família! Aperitius, galets i cuixes de pollastre farcides i per postres torrons.
v
El dia 26 pel matí vam anar a caçar, i vam abatre un senglar, després un altre dinar familiar a casa de la meva besàvia Carmeta, vam dinar molt bé, després vam anar a provar la moto del meu cosí Toni.
.

 Hi vaig pujar, però vaig caure molt aviat i per arrodonir el dia, cap a Barcelona a veure el partit de futbol de la selecció catalana, Catalunya VS Euskadi.

Catalunya va perdre 1-0.
 El diumenge 27 vaig passar el dia amb la Carla Parisi i la seva família a Bell-lloc on hi juga a hoquei. Vaig menjar fideuà i després vam jugar.
L’ endemà  vaig anar a ajudar al pare a replantar arbres a Benavent. A la nit vaig jugar a la play station.
El dia 29 vaig tornar al tros pel matí i a la tarda vam anar a comprar arbres i a plantar, però després  vam anar buscar sacs per tapar les arrels.
El dia 30 vaig anar a  uns magatzems amb el pare i després vam tornar al tros per treballar.
El dia 31 vam ordenar el magatzem i a la tarda vam anar al tros. A la nit vam anar a celebrar cap d’ any a cal Jordi Delsams. Vam sopar i vam menjar raïm i després vam jugar a l’ordinador.
  

El 1r dia del 2016 van venir a dinar tos els meus padrins a casa i vam fer una altra vegada un dinar molt bo. A la tarda vam anar a caçar, vam buscar els senglars, quan el vam trobar vam parar el cotxe, vam baixar i el meu pare va carregar el rifle i el senglar es va posar a córrer, el meu pare va disparar 2 trets i el va tocar, però ferit es va escapar.
.
El dia 2 al matí vaig estar a casa mirant la tele  però al no fer res més m’avorria molt. Vam dinar i a  la tarda vaig anar al tros, va ser més divertit.
El dia 3 vaig anar a caçar la perdiu al matí.  
Després un altre dinar familiar a casa de la padrina Carme. A la tarda va venir el meu cosí Ferran.
L’endemà vaig estar malalt a casa amb molta diarrea i vaig vomitar 5 vegades! No vaig menjar res amb tot el dia, només bevia suero i tenia molt mal de panxa
.
El dia 5 al matí vaig estar a casa fent dieta tova i a la tarda vam anar a la cavalcata  de Reis a Lleida, després vam anar a sopar a ca la padrina Carme. Els reis ens van portar roba i un llibre d’ animals molt divertit.
El dia 6 vaig anar a caçar, vam caçar un senglar, potser de més de 100Kg!! I en vam veure 6 més!
Vam dinar a casa de la padrina Cèlia  amb tota la família, vam menjar cabrit de casolà, còctel de gambes i tortell de reis, després vam obrir més regals de reis i em van portar els millors perdigons alemanys que hi ha, uns Magnum, una mira per l’escopeta i roba per anar a caçar. A la tarda vaig anar a casa de el meu cosí a jugar.
El dia 7 pel matí vaig anar a la granja a ajudar la mare a  deslletar,  canviar porcs petits i verres, desprès en vam canviar de grans i m’ ho vaig passar molt bé. A la tarda vaig anar a entrenar a futbol i vaig veure els meus amics que feia dies que no veia.

El dia 8 al matí em vaig quedar a casa a fer deures, a l’acabar la redacció  que se’m va fer pesada perquè era molt llarga i tenia de vigilar les faltes vigilar les faltes, però vaig poder fer fins el dia 7 de gener i sols em quedava divendres, dissabte i diumenge. Em va trucar el meu cosí Eduard per anar a jugar amb ell. Vam anar a comprar, a tirar les escombraries i després vam jugar. Vam anar a dinar, jo després de dinar vaig jugar a la tablet i a la tarda vaig anar a passejar el meu gosset Bru  amb l’Eduard. Al tornar, em vaig dutxar i vaig tornar a anar a entrenar a futbol, i després a sopar.
El dia 9 vaig anar a veure com jugava el Pep, el meu germà petit que van guanyar 4-3, desprès jugava jo i vam perdre 2-5. Un company de l’equip li va dir a l’àrbritre – ja se que sóc guapo però tu ets molt “fea”!-. i jo em “moria de riure”.

Vaig anar a casa a dinar. A la tarda vaig anar a ajudar a el padrí.
L’últim dia de les vacances, avui diumenge, al matí hem anat a caçar i hem tornat a caçar un altre senglar molt gros, el pare m’ha donat els  ullals, hem anat a dinar, a la tarda  a jugar amb els meus germans i, ufff, he acabat la redacció,  he passat justet de les 1000 paraules!

Han estat unes vacances d’allò més divertides!