dijous, 21 de gener del 2016

Vacances de Nadal


Aquestes vacances d’hivern les notes m’han anat molt bé, he tret set excel·lents i dos notables. Aquell mateix dia vaig fer els deures de matemàtiques i els deures d’anglès i quan vaig acabar mates i anglès, el Joel va venir a casa meva a jugar una estona abans de que se’n anés a entrenar. L’endemà al matí després d’esmorzar vaig jugar una estona a la tauleta, després em vaig vestir i vaig anar a passejar al meu gosset. Al tornar vaig anar a un conta contes que van fer a la saleta, i havia el Jan, el Joel, el Miqui, la Mar i la Carla Sales i molts altres nens més. A la tarda, jo i el Jan vam anar a entrenar. L’endemà al matí vaig anar a comprar una bossa de glaçons de gel a cal Esmet, a la nit van venir a casa meva a sopar el tiet Alvaro i la tieta Noèlia amb el Joel i la Laia (que són els meus cosins), la tia Maria i els tiets Julios, el tiet Ramon i la tieta Ester i la padrina Magda i el padrí Ramon. 

Després de sopar, la meva germana, el Joel i jo vam fer cagar la soca i ens va cagar molts regals!! L’endemà era Nadal i vam anar a la missa de nadal i jo em vaig disfressar de sant Josep.  A l’acabar la missa vam tornar a casa nostra perquè la meva mare havia d’acabar de fer el dinar, i quan va acabar vam anar a dinar a casa dels nostres padrins i, després de dinar vam cagar la soca, ens va cagar moltes coses divertides!! I a l’acabar de cagar la soca vaig anar a jugar una estona a casa del Toni, l’Angel i el Pep a la FIFA 16 per la play, i al cap d’una estona vaig anar cap a casa meva. L’endemà al migdia vam anar a dinar a casa de la tia Maria, va ser molt bo! A les 6 de la tarda vam marxar a Barcelona amb la furgoneta dels meus tiets, a l’arribar, vam pujar les maletes i el meu tiet Manel, mon pare i jo vam anar a veure el Catalunya –Euskadi, van perdre però ens ho vam passar molt bé, inclús van fer focs artificials, per sopar vam menjar tots tres un entrepà de bacó amb formatge, a l’acabar el partit vam tornar tots tres cap al pis de la meva tieta cap a dormir.

 L’endemà vam anar tots plegats al port de Barcelona a veure l’estàtua de Colon senyalant Amèrica, ens vam fer moltes fotos amb els lleons que hi havia a la vora de l’estàtua de Colon, a l’hora de dinar vam anar a dinar a un restaurant que estava molt a prop del mar amb una cosina de Manel que es deia Roser i el seu “novio”, el Jordi, que és cantant!! El restaurant es deia Creperi, van anar molt lents però va ser tot molt bo. A l’acabar de dinar vam anar a donar un tomet pel port i vam tornar cap al pis de la meva tieta a sopar i adormir. L’endemà al matí vam esmorzar, vam agafar el metro que ens va deixar davant del Camp Nou, aquell dia vam anar a veure el museu del Barça, les copes eren molt grosses i n’hi havia moltes, també hi havien samarretes, les pilotes d’or del Messi i moltes coses més, també vam anar a dins del camp però per les vores, hi vam entrar pel mateix lloc que els jugadors!! També vam anar a veure els vestuaris de l’equip visitant i eren molt grans i bonics, hi havia una mini piscina, a l’acabar la visita em van comprar una pilota del Barça. 

A la tarda després de dinar vam anar a veure les rambles i el mercat de la Boqueria, allí ens van fer una caricatura a mi i la meva germana junts i va quedar molt bé! Quan ja vam passejar una bona estona vam tornar al pis de la meva tieta a sopar i després de sopar a dormir. L’endemà al matí després d’esmorzar vam anar a pujar a una “golondrina” que és un vaixell petit, vam veure molts altres vaixells més grossos que la golondrina i també vam veure alguns creuers, al meu tiet Manel no li agrada el mar però hi va pujar per fer-nos contents a tots. Aquell dia per dinar vam anar a un restaurant que es deia Ginos que era un italià, allí abans de marxar ens van donar tres globus, un per la meva germana, un pel meu cosí Màrius i l’altre per mi. Aquella tarda igual que l’anterior vam anar a passejar pels mercats que hi havia per Barcelona, després vam anar a sopar i a dormir al pis de la meva tieta, que es diu Montse. L’endemà al matí vam agafar el metro i ens va portar just al davant de la Sagrada Família, allò era impressionant!! Era enorme i molt, molt, molt bonica, vam pujar en una de les seves torres i les seves vistes són increïbles!


 Vam anar a dinar a un restaurant proper a la Sagrada Família i jo vaig menjar hamburguesa. A la tarda vam anar a visitar el mercat de Sant Tomàs, és molt gran i amb moltes coses diferents, quan es va acabar el mercat, vam agafar un bus que ens va deixar a davant d’un carrefur que hi havia a prop del pis de la meva tieta. Allí, la meva tieta va comprar el regal dels reis del seu nebot i els meus pares li van comprar una moto nova al Màrius, quan ja ho vam comprar tot ho va anar a deixar el que havíem comprat al pis de la Montse i tots plegats vam anar a sopar a un restaurant proper al pis de la Montse que es deia Muxia, jo vaig menjar un  entrepà de bacó amb formatge, el Barça va guanyar al Betis 4 a 0, però a la mitja part del partit el meu padrí va trucar a mon pare i li va dir que la Tresa, que es la que mana a la meva mare a la farmàcia, va caure per les escales i es va trencar els lligaments de la cama i que l’endemà al matí la meva mare havia de marxar més aviat per poder anar a treballar a la farmàcia perquè la farmàcia no pot tancar tot un dia sencer i així va ser. L’endemà a dos quarts devuit la meva mare va marxar cap a Albesa amb l’AVE, els altres, la Montse, el Manel i el Màrius, a l’acabar d’esmorzar van anar a una conferència, i el meu pare, jo i la meva germana vam anar a una botiga que es deia Fnac a comprar un llibre pel Toni perquè em va cuidar el Xester. Quan vam acabar tots ens vam reunir en un parc de per allà i vam marxar cap a Albesa, a mig camí vam parar a dinar a un restaurant que es deia Autogrill i després de dinar vam tornar cap a Albesa, aquell dia també era cap d’any i el vam celebrar a casa meva i van venir a sopar els mateixos que vam anar de vacances a Barcelona. Quan ja van tocar les dotze campanades ja era 2016!!

 L’endemà vam anar a dinar a casa de la meva padrina Magda i del meu padrí Ramon i vam menjar canelons. Quan vam marxar, com que no tenia res a fer vaig anar a passejar el Xester una estona, i a la tarda com que era el sant del meu tiet Manel vam anar a sopar a casa seva. L’endemà al matí va venir a casa meva a jugar l’Enric durant tot el matí, també es va quedar a dinar i després de dinar vam anar els dos a passejar al Xester, quan vam tornar vam anar a la penya del Barça d’Albesa a veure el Barça que jugava contra l’Espanyol al camp de l’Espanyol i van empatar 0 a 0. Quan va acabar el partit vaig acompanyar a l’Enric a casa dels meus tiets i quan vam arribar allà ens vam posar els dos a l’ordinador dels meus tiets a jugar fins que els meus tiets em van portar a casa. A l’arribar a casa meva, mentre els meus pares feien el sopar jo jugava amb ma germana, el sopar estava molt bo! I després de sopar ens en vam anar a dormir. L’endemà al matí vaig rentar el Xester i després vaig anar a fer un tomet pel poble, aquell dia vaig anar a dinar a casa dels meus padrins i vam menjar cassola d’arròs molt bona. A l’arribar a casa, el meu pare, la meva mare i la meva germana feien migdiada i jo jugava a la tauleta fins que vam marxar tots junts cap a casa dels meus tiets a sopar. 

L’endemà al matí vaig jugar tot el matí a la tauleta i després de dinar vaig anar a passejar al Xester una bona estona i al tornar  a casa vaig mirar la tele una estona i després van arribar els meus pares i la meva germana, quan el sopar ja estava fet vam sopar i després vam anar a dormir. L’endemà vaig anar a comprar ingredients pera la nit a sopar perquè era nit de reis, després de dinar vaig descansar una estona i a dos quarts de sis vaig anar cap a missa perquè feia de Sant Josep, a l’acabar la curta missa vam sortir tots a fora per rebre els regals que havíem demanat i a mi em van portar una bici nova i la play 3. Quan vam arribar a casa després d’haver recollit tots els regals els vam obrir i els vam deixar cadascun al seu lloc i vam sopar els meus padrins amb nosaltres, després de sopar la meva germana i jo vam provar tots els regals menys la bici que la volia provar l’endemà. Quan ja havien marxat tots, vam recollir i després ens en vam anar a dormir.

L’endemà em vaig passar tot el matí jugant a la play i a l’hora de dinar vam anar tots plegats a dinar a casa dels meus padrins. Després de dinar, com cada any ens donaven un altre regal dels reis i a mi em van portar l’Assesins Creed per la play. A la tarda, quan tots ja estaven a casa seu van venir a jugar una estona amb mi a la play el Toni, l’Àngel i el Pep. Quan ells van marxar jo vaig continuar jugant i a l’hora de sopar vam anar a sopar i el meu pare després de sopar va anar a veure el Barça que jugava contra l’Espanyol i la meva mare, la meva germana i jo ens en vam anar a dormir.

L’endemà al matí el meu pare em va portar al metge perquè tenia molta tos i al tornar del metge, com que ja era hora de dinar vam dinar tots plegats i aquell dia em vaig passar tota la tarda jugant a la play. A les vuit van arribar els meus pares i la meva germana i els meus pares com sempre van fer el sopar i quan el sopar va estar llest tots junts vam anar a sopar, després de sopar la meva germana i jo vam mirar la tele del menjador una estona i al cap d’una estona ens en va anar a dormir.

L’endemà al mati vaig anar a comprar per la mama i després vaig anar a jugar a la play, després de dinar, vaig jugar una estona a futbol al carrer i a tres quarts de sis vaig anar a entrenar i al tornar d’entrenar com que ja era l’hora de sopar vam sopar jo i la meva germana, però els meus pares no perquè aquella nit tenien un sopar a cal Toni i nosaltres dos vam anar a dormir a casa dels nostres padrins.

L’endemà al matí vaig anar a jugar un partit contra el Miralcamp i els vam guanyar cinc a tres. A l’hora de dinar vam dinar a casa i aquella tarda va anar a comprar amb el meu pare a Lleida al Carrefour i després va anar a una botiga de videojocs de Lleida que es deia Game i el meu pare em va comprar la fifa 16 per la play tres, al tornar a casa vaig provar la fifa, vam sopar i després ens en vam anar a dormir tots.

L’endemà al matí vaig anar a jugar un partit de futbol contra el Pardinyes i vam empatar tres a tres. Al tornar del partit vam anar a dinar a casa dels meus padrins i vam menjar paella d’arròs molt bona que va fer la meva padrina. Després de dinar vaig anar a passejar al Xester una estona i després vaig jugar al fifa fins a l’hora de sopar, quan ja vam sopar ens en vam anar a dormir tots i jo i la meva germana estàvem impacients perquè ja teníem ganes de tornar a l’escola.