dijous, 21 de gener del 2016

Vacances esperades


-El primer dia de les vacances de Nadal, vaig dormir molt i   vam acabar de posar la decoració de Nadal, a la nit vàrem fer un sopar amb la família.

 

-El dia vint-i-quatre vam anar a fer les últimes compres. A la tarda vàrem descansar per a la gran nit, aquesta nit es caga el tió i ve el pare Noel.

Nosaltres ens desplacem a Balaguer a casa dels padrins on ens reunim amb els tiets i amb els cosins. Després d'un sopar especial vam cagar la soca i vàrem anar cap a casa.

 

-Arribar el dia de Nadal. El primer que fem a l'aixecar-nos és anar corrents cap a l'arbre de Nadal, per veure si ha passat el Pare Noel.  A mi i a tota la família ens va deixar moltes coses com: el preguntats, el Monopoli elèctric banquin, un portàtil….Després de dinar vam cagar el tió amb els de casa nostra a la nit vàrem estrenar uns quants jocs. I ens en  vam anar a dormir.  

 

 

- El dia vint-i-sis em vaig aixecar aviat per fer una mica de deures, després de dinar em vaig començar a preparar la maleta per anar a veure el Camp Nou amb la Família del Toni que em van convidar a veure el partit de Catalunya VS

 Euskadi. Vam arribar a Barcelona cap a les 9 aprox. Quan vàrem entrar al Camp Nou vam anar a cap la sala vip potser   vam estar deu minuts i vàrem anar a asseure'ns i va començar el partit va ser bastant divertit però l'únic negatiu és que van perdre 0-1. Quan va acabar el partit vàrem anar una estona a la zona VIP, després vam anar a saludar al seu tiet i em vaig fer una foto amb l'Artur Mas. I ja vam anar cap Albesa. Jo quasi bé no em vaig a dormir, vam arribar a les tres de la matinada i vaig anar a dormir.

- El dia vint-i-set em vaig avé d'aixecar aviat (8:00 h) per anar cap a Bell-lloc perquè jo jugava dos partits contra els entrenadors, segur que seria molt divertit i després es feia un dinar i per últim és cagava el tió amb els estics.

 

Primer em vaig preparar la bossa d’hoquei i vaig anar a buscar al Toni que l'havia convidat al dinar que es feia, quan vaig arribar al pavelló vaig anar corrents cap al vestidor a canviar-me, vaig jugar el primer partit amb la Dolça i uns altres  nens, però com no en sabíem molt i fèiem el que  podíem ens vam passar una bona estona encara que vam perdre ja que el resultat importava poc. Després vam fer un partit amb el minifem entre nosaltres vàrem empatar 0-0, jo quasi marcava un gol, després vàrem anar al vestidor a dutxar-nos, va començar el dinar. Podies triar entre cassola de tros o fideuà, jo vaig voler fideuà, quan vàrem acabar de dinar, vam anar a jugar amb totes les nenes, perquè ens esperàvem a cagar el tió. Quan va passar un estona ens van cridar per cantar una cançó que deia així:

 

-qui som?!

-l'afició!

-don som?!

-del Bell-lloc!

-com som?!

-collonuts, collonuts,collonuts!!!

-lolololololololololololololololololololololololo CLUB PATI BELL-LLOC!!!!!

 

Quan vàrem acabar de cantar aquesta cançó  tot els nens que hi havien al pavelló havíem d’anar cap un vestidor i resar el pare nostre  i ho vam fer com unes cinc vegades i amb l’estic vam cagar el tió i ens va cagar moltes llaminadures.


 

 
Després ja vàrem anar cap Albesa passades les vuit. Quan vaig arribar em vaig tombar de l'esgotament i me'n vaig anar a dormir.

 

-El dia vint-i-vuit no vaig fer res important, em vaig aixecar tard i  vaig fer una mica de deures i a la nit vaig mirar una pel·lícula.

 

-El dia vint-i-nou em vaig aixecar a la  mitja perquè em trobava una mica malament i vaig dinar espaguetis, un dels meus plats preferits, a la tarda vaig anar a veure a la saleta com donaven els nens petits la carta als patges i vaig quedar amb la Laia a jugar una estona a fora, quan vaig arribar vaig parlar amb l'Alba fins a les dotze de la nit i ja vaig anar a dormir.

 

-El dia trenta em vaig aixecar aviat per anar de compres amb la meva mare a Lleida, també vàrem anar al Caprabo a fer la compra perquè l'endemà era Cap d'Any! A la tarda vaig fer el gandul, després vaig fer una mica de deures i més tard últim em vaig tombar al llit de la mare i vaig mirar la tele fins que em vaig adormir.

 

 

-El dia trenta-u i u de gener  al matí em vaig aixecar tard i estava sola a casa, la mare estava a la perruqueria   i el meu  germà estava  amb els seus amics que van anar a comprar el que necessitaven per les campanades.  Jo estava al llit amb tranquil·litat escrivint al meu diari fins que em van cridar a dinar a menjar sopa, després vaig anar al despatx  a fer manualitats, va anant passant les hores fins em van cridar per anar a sopar, vàrem començar estava ple del menjar que m'agradava molt: brie, gambes, coca de samfaina, patates, i també pinya amb pernil, de segon no me'n recordo, les postres les faríem més tard i vam fer una partida el preguntats.

 

 

 

Quan eren les onze i tres quarts vam preparar els “lacasitos” i el raïm i va tocar la primera

DIGN, DIGN, DIGN, DIGN, DIGN, DIGN, DIGN, DIGN, DIGN, DIGN, DIGN, DIGN!!!!!! FELIÇ 2016!!!

 

 

 
 
-El dia de reis em vaig aixecar tard i vaig fer el gandul.  A les cinc ja estava a missa, el meu germà era patge i em va portar els regals. Un rellotge de dos tombs, el “dovinchi”,  dos pissarres i també diners. Aquell dia era molt especial.

 

Bé, aquestes són les meves vacances esperades.

 

 
-US HAN AGRADAT? Espero que sí.