dijous, 21 de gener del 2016

Les meves vacances de Nadal

Quan vam sortir de l’escola a la 1 del migdia, estava molt content perquè ja havien arribat les vacances de Nadal. Ens van manar uns quants deures però, poc a poc,  els anava fent, hi havia mates, medi, anglès, Aurelio, llegir un llibre i fer aquest text que estic fent ara. Van començar les vacances i tot era molt divertit podia jugar,  sortir al carrer sens cap problema, també va arribar la soca i ens cagava moltes llaminadures. Uns dies després vam començar a ficar el pessebre, l’arbre de Nadal tot decorat amb les llums...
A la tarda vam ficar les llums al carrer: unes a la teulada i unes a l’arbre, que les va ficar el meu germà escalant a l’arbre. El dia 24 de desembre vaig anar a Ivars de Noguera a sopar amb la família,  hi havia el meu cosí i molts més amics. Vam sopar llom que estava molt bo i després vam jugar a fet i amagar per la casa,  ens ho vam passar molt bé. Després vam cagar la soca i ens va donar una bossa plena de llaminadures, jo encara les tinc. A continuació va venir el Pare Noel i ens va deixar bosses de patates i després va marxar corrents cap dalt d’un carrer.
El meu cosí i el meu germà van agafar xurros d’aigua i van fer lluita, clar com que no fa mal van jugar una bona estona. Ens vam menjar les llaminadures i les patates i com que no podíem menjar-nos-les totes ens les vam guardar. Per acabar vam jugar a fet i amagar una altra vegada fins que vaig tindre que marxar perquè ja eren la 1 de la nit.
 L’endemà vam anar a Lloret de Mar a passar el dia de Nadal, amb els tiets i també a obrir regals que ens fèiem entre tots, vam començar a dinar i hi havia sopa i fricandó però el fricandó no em va agradar molt. Quan vam acabar de dinar els grans van fer un cafè i a continuació vam obrir un munt de regals, a jo em van donar: un vas del Barça, una samarreta del Barça, un xandall del Barça, un llibre, el just dance 2016 per la Wii i 30 euros. Després a les 7 de la nit vam anar cap a un parc a jugar a futbol amb el meu cosí que es diu Ivan i amb el meu germà Marc. Per acabar vam tornar a casa de la meva tieta i com que no tenien ganes de fer res van demanar pizza i ens la van portar al pis. Quan vam acabar el meu cosí petit va cagar la soca i jo estava jugant a la tableta. Ens vam acomiadar de tots i vam marxar cap a uns bungalows a dormir. L’endemà vam anar a un bar a esmorzar i vaig menjar un entrepà de pernil salat, després vam marxar cap a Rosselló a cagar la soca amb els meus cosins. Vam dinar patates fregides i pollastre, després vam anar a jugar a la Play 4 i jo a l’ordinador del meu cosí, ens van cridar per cagar la soca i tots vam anar corrents. Primer ens va cagar llaminadures i patates, després a jo uns cascos i una baldufa. Per la tarda vaig anar al carrer amb el meu pare a provar la baldufa i en va costar d’aprendre a tirar-la però ho vaig aconseguir.
El dia 28 al matí vaig anar a entrenar i jo estava adormit i cansat, perquè entrenar durant les vacances és molt estrany. Els dies van seguir fins que el dia 30 a la tarda vaig anar a patinar a la pista de gel de Lleida a la plaça Sant Juan, al començament vaig anar per la vora perquè no en sabia molt, però uns minuts després ja anava pel mig i ràpid, perquè jo abans havia anat amb patinet, patins de roda i monopatins i ja tenia molt equilibri. També hi havia pingüins per agafar-te i tenir equilibri i hi havia ossos per asseure’t i que algú et portes. Per acabar vam sortit i jo tenia  els peus congelats. El dia següent a la nit vam anar a casa d’uns amics celebrar el cap d’any, vam sopar un altra vegada fricandó i després el meu germà i un amic seu van anar a jugar a la Play 4, mentre que jo,  l’Adrià  i l’Eloi vam jugar a la tableta, va arribar ’hora de les campanades i els nens en compte de menjar raïm vam menjar pelotazos. Després vam anar al ball de la saleta i jo era l’únic nen que hi havia a la saleta, així que vaig anar amb el meu germà i els seu amics a jugar a la plaça dels sarraïns, per acabar vam anar a dormir a les 3 de la nit.
L’endemà vaig anar al cine a veure una pel·lícula de Star Wars 7, El Despertar de la Fuerza. I el dia 3 per el matí vam anar a una gossera a buscar un gos i en vam trobar un de 3 setmanes i ens el vam emportar, el gos es diu Finn. El dia 6 era el dia de Reis i estava molt nerviós i a la vegada content i feliç, vam quedar amb els pares que ens despertaríem a les 8:30 del matí per anar a obrir els regals que ens havien deixat els Reis. Vam baixar cap al menjador i sota l’arbre de Nadal i havia molts regals, a mi em van regalar els: un comandament de la Play 4, la FIFA 16, una bossa d’aigua perquè a les nits així no tingui fred, un marc de fotos on hi vaig posar la meva foto de classe i per acabar una baldufa bona de ferro. Vam acabar i vam anar a esmorzar, com que feia molt vent no vaig poder sortir al carrer i vam jugar a la FIFA 16 amb el meu pare, per acabar vam sopar uns entrepans de pam Bimbo torrats i súper estranys que es deien bikinis.

Per a mi aquestes vacances han set molt divertides i boniques i us desitjo un Bon Nadal a tots!