dijous, 21 de gener del 2016

Vacances de Nadal

Hola sóc el Santi i ara explicaré les meves vacances de Nadal del 2015.
Doncs, aquestes vacances he estat a un munt de llocs, quasi haurien unes de les millors. Vaig cagar el tió amb la família del pare. Em van portar unes quantes coses. A partir de passat el dia de Sant Esteve vaig anar a Vencilló i després a Andorra amb la mare i el Xino i la Ari. Vàrem estar celebrant les festes i allà també en van portar coses. Vaig conseguir els cotxes que volia i els Skylanders! Vam celebrar el cap d'any, vaig veure les carrosses d'Andorra; que boniques!. Diferents. Vaig veure la neu i vaig estar molt feliç. Quan vaig arribar encara m’esperava un altre regal, però sabeu que, és una "reprimenda" perquè fins que no m’esforci una mica més amb els estudis no podré gaudir dels regals.