divendres, 15 de gener del 2016

Les meves vacances de Nadal 2015

Dimarts, 22 de desembre de 2015
Avui ha sigut l’últim dia de classe i abans de marxar cap a casa hem ballat molt. Hem anat a casa amb moltes coses: les notes, el dibuix de Nadal, dues postals que hem fet avui i un ninot de neu que havíem fet a plàstica. Després, a les 6 de la tarda vam anar a l’església per a practicar la missa de Nadal.
Dijous, 24 de desembre de 2015
Ahir vam començar el casal d’hivern i ens ho vam passar molt bé ! Abans de marxar vam anar al conta contes a la saleta i vam cagar la soca i ens va cagar un regle/punt de llibre. Però avui hem fet una cosa diferent, quan hem arribat al casal la soca no hi era. Hem anat per tot el poble buscant les pistes que havia deixat la soca, aquestes pistes ens han portat a la plaça de la Pedrera. Allí hem trobat la soca i l’hem cagat. Ha cagat moltes llaminadures !
Divendres, 25 de desembre de 2015
Que bé, avui és Nadal ! Avui he estat tot el matí a casa excepte a les 10:30 que he anat a l’església a fer de pastoreta. Aquesta missa ha sigut la més divertida i no m’avorria perquè estava tota l’estona ficant-me bé la gorra. He dinat i després he cagat la soca amb la Mar. Era més llarga que abans! La vam cagar, i vaig alçar la manta, i vaig veure dues capses de sabates. Vam obrir les capses de sabates i a cada capsa hi havia diners. La vam tornar a cagar (no se per què però com més vegades la caguem, millor ) i aquesta vegada va cagar per la Mar un joc que es diu The game of life. I a mi em va cagar un puzle amb 3D de la Torre Eiffel amb llum de la marca Ravensburger. A la tarda he anat a veure la meva tia d’Almenar, la tia Nuri. A casa de la tia Nuri hem jugat al joc de la Mar, i he guanyat jo! Hem tornat a casa i hem anat al llit.
Dissabte, 26 de desembre de 2015
Avui estic molt contenta perquè cago la soca a casa de la tia. Al migdia l’hem cagat i a mi i la Mar ens ha cagat una Tablet i dos ous Kinder gegants. A la tarda hem anat amb la Mar, la mare, i el pare ( al pare li dic “papo“) i ens hem ficat al llit del papo i la mare i hem vist la pel•lícula “Ponte en mi lugar”. Vam acabar de veure la pelicula i vaig anar a dormir.
Dilluns, 28 de desembre de 2015
Avui hem anat al casal i hem jugat molt. Abans de marxar hem anat a la saleta i  hem jugat a un joc: al cementiri. A la tarda hem anat  a casa i hem berenat, hem jugat a la Tablet i hem fet deures.
Dimarts, 29 de desembre de 2015
Avui al matí hem anat al casal i hem jugat molt ( com sempre ) i a la 1:00 hem sortit del casal. A la tarda, a les 5:30, vam anar a la saleta a donar la carta als patges i teníem que ficar els caramels que tiraven a la caputxa de l’abric.
Dimecres, 30 de desembre de 2015
Avui hem anat al casal i hem unflat molts globos perquè havíem de fer una conga que hi hagués un globo, un nen, un globo, un nen, i així ho vam fer. A la 1:00 vam tornar a  casa i vam dinar a casa de la tia.
Dijous, 31 de desembre de 2015
AVUI ES CAP D’ANY !! tenia moltes ganes de que fos la nit per a fer les 12 campanades i, com que no m’agrada el raïm, les faig amb palometes. Al matí hem anat al casal i hem anat pel poble fent de periodistes preguntant a la gent que volia per l’any nou. Ha acabat el casal i tothom ha anat a casa a dinar. A la tarda m’he preguntat una cosa: amb que faria la Mar les campanades ? perquè l’any passat les va fer amb aigua. A la nit vam fer les campanades i vam anar  a dormir.

Divendres,1 de gener de 2016
Avui com que es festa, m’he despertat per les 10:00, he esmorzat i he anat a dalt a jugar a l’ordinador. Al migdia he dinat amb la padrina, com casi cada dia de festa. Després he anat a berenar. Una estona després hem anat al llit del pare i de la mare i hem acabat de mirar una peli de StarWars i n’hem començat una altra de StarWars.
Dissabte, 2 de gener de 2016
 A les 11:00 ha vingut la tia, i ens ha portat a casa de la padrina. A la 1:00 del migdia hem anat a dinar a casa de la tia a dinar. A la tarda he anat a casa amb la Mar i hem berenat, jugat a l’ordinador i fer deures. Hem tornat a la botiga i a les 7:30 hem anat a casa de la tia a sopar.
Diumenge, 3 de gener de 2016
Avui m’he desertat a les 9:30 del matí perquè es festa.  Hem decidit anar tots a Andorra. Primer vam anar al Punt de Trobada d’Andorra. La Mar es va comprar un llibre del GeronimoStilton que es diu “ el rescat del regne de la fantasia. Novè viatge “ i jo res. Després vam anar a dinar en un lloc que hi havia al Punt de Trobada. Jo vaig menjar espaguetis amb escalopa. Quan vam acabar, vam marxar del Punt de Trobada vam anar a un lloc del costat que es diu River i allí també vam comprar. La mare allí em va comprar uns auriculars amb micro. Quan vam tornar ens vam trobar un embús gegantesc !!. Però es va acabar.
Dimarts, 5 de Gener de 2016
Que bé, avui venen els reis !! Al matí hem anat al casal i al migdia vam tornar a casa a dinar. A la tarda hem anat a casa a fer deures. A les 4:30 hem tornat a la botiga a berenar. Després hem anat a casa de la tia a canviar-nos de roba per la missa de reis. Quan va acabar la missa de reis vam anar a casa de la tia a sopar. La mare ens va vindre a buscar i vam anar a casa a veure que ens havien portat els reis. Ala Mar li han portat un Pet Pared i el Cluedo. I a mi una màquina de cosir i una joguina que es un gat que es diu Kidicat. Avui ha sigut un dia genial !!