dimarts, 29 d’abril del 2014

Vacances de Setmana Santa

Aquestes vacances van començar bastant avorrides perquè vaig començar a fer deures. A les tardes sempre passava a buscar a l’Anna perquè m’avorria i de vegades em trobava a d’altres amics.

El dia 16 d’Abril vam portar al meu germà que es diu Èric a campaments de música a Vallclara, província de Tarragona; s’hi estava quatre dies i vam fer un pastís de xocolata per a ell i la seva colla.

Quan vaig acabar els deures, vaig quedar-me a casa a jugar a un joc que es diu MXGP, al Gran Turismo 6... Llavors amb el pare i la mare vam anar a buscar-lo.

El següent dia vam anar a Lleida, al carrer Major a comprar jocs de la Play 3 al GAME.

Un altre dia vaig anar a ajudar a la meva padrina Carme a plantar floretes i al padrí a tallar males herbes de l'hort i mirar com estaven les maduixes.

Un altre dia vaig ajudar a fer panadons a la padrina Maria, jo aplanava la massa ben prima i rodona. En vam fer de poma, de carabassa i molts d'espinacs amb panses.

Un dia a la nit, vam anar a sopar a Saganta amb la Núria, el Víctor, l'Abel i el Raül, i ens ho vam passar molt bé.

El dissabte vam anar a Santa Cruz de la Serós. Vam anar a visitar el monestir de San Juan de la Peña, que és molt bonic i està davall d'una roca molt gran. Vam dinar per allí de pícnic i hi havia un bosc, un prat i uns "columpios", també vam jugar a pilota.

El diumenge vam anar a buscar una mona a casa de la padrina Carme i una altra a casa de la padrina Maria.

El dilluns, que era el dia de la mona, vam anar a l'era de l'Antonio; érem l'Anna i els seus pares, jo, l'Èric i els meus pares, i el Raul i l'Abel i els seus pares.

Mentrestant els pares coien carn a la brasa, nosaltres jugàvem a pilota i a bàdminton, llavors ens van cridar per anar a dinar, i després de dinar vam menjar la mona que era aquesta.


Al final les vacances van ser molt divertides!!!