dimecres, 23 d’abril del 2014

Les vacances de setmana santa

El dia 12 d’abril vam començar les vacances de setmana santa. El dissabte vaig anar amb el Dídac a casa seva a dinar i després vam anar a fer una volta. El diumenge vaig tornar a trucar al Dídac i vam anar a fer una volta i a veure una pel·lícula a casa meva que es deia “ FAST AN FURIUS  1” i li va agradar, quan vam acabar vam anar a fer una volta pel poble. 


El dilluns m’ho vaig passar pipa perquè els meus pares tenen un bar i el Dilluns es e dia que el tanquen i vam preparar tot i vam agafar el cotxe i vam anar pujant cap a Les a veure algunes cosses i una cossa de totes les que vam veure va ser l’hoteleria on treballava la meva mare i un riuet on vam ficar-nos els peus, també vam veure el riu que passa per Les quant va ver aquella riuada que o va fer tot malbé i no era gens agradable, quant vam arribar a casa vam veure una altra pel·lícula que es deia “La isla de Nim 2

El dimarts vaig quedar amb l’Arnau però estava amb uns amic seus però jo els coneixia perquè un anava a l’institut de la meva germana. El dimecres vaig anar a casa de la padrina de l’Arnau a dinar i vam fer polseres i figuretes i després a la tarda vam anar a Balaguer i vaig comprar gometes. El dijous vaig anar al poble de la meva padrina i allí em vaig quedar fins el Dilluns.

El Dilluns vam fer la mona a la casa de la meva padrina amb amics de els meus pares amb l’Arnau, el Guillem, la Laura la meva cosina i jo ens o vam passar pipa.

Així van ser les meves vacances de setmana santa.