dimecres, 23 d’abril del 2014

La Setmana Santa

El dia 11 d’Abril, a la tarda, van començar les vacances de setmana santa. Llavors el dissabte vaig anar a jugar un partit. L’endemà vaig jugar a fora al jardí amb el meu germà, vam estar jugant a bàsquet. El dilluns, me’n vaig anar a donar un tomb pel poble, amb uns amics del meu germà. El dia següent, al matí vaig estar jugant a la WII u, al joc “NBA 2K13”, i a la tarda vaig anar a entrenar.

 L’endemà al matí estava fent polseres de gometes. Dijous a la tarda vaig anar a veure “The Amazing Spiderman 2 El Poder de Electro”, jo em pensava que anava a veure la pel·lícula “Rio 2” però em van enganyar. L’endemà el meu “Padrinet” em va portar la mona, que era de tres pisos. El dissabte vaig fer una polsera molt gran, era com tres polseres juntes.

El dia següent vaig ajudar a la meva mare a fer feines de casa, i a la tarda vaig veure el partit de bàsquet: Galatasaray – Barça. Van quedar 75-78, Va guanyar el Barça. L’endemà vaig anar a la Granja d’Escarp a fer la mona, hi vaig anar amb el Roc. Ens ho vam passar molt bé, vam anar a caminar, a saltar a corda, jugar amb els gossos...


Llavors a la tarda, no vaig poder veure el partit de bàsquet: Olimpiacos – Reial Madrid, el Madrid va perdre de només de 2 punts. Si hagués guanyat hagués anat a Milan a jugar les semifinals contra el Barça, però encara han de fer un altre partit. Aquestes vacances he fet moltes coses, m’ho he passat súper bé!