dimarts, 29 d’abril del 2014

Setmana Santa 2014


Aquesta  setmana Santa m’ho he passat molt bé.                

Dissabte vaig fer  els deures i Diumenge vaig anar a un aniversari. A la nit vaig fer les maletes perquè marxava a Margalef a unes colònies d’escalada de  tres dies.

Dilluns vam agafar el cotxe i vam anar cap a Margalef, allí ens esperaven: el Joan, Josep Maria i l’Àngels, els monitors. Quan vam arribar vam deixar les motxilles a l’habitació, els monitors es van presentar una mica, vam fer  una motxilla a part on a dins hi havia: un casc, un arnés, uns peus de gat i una botella d’aigua i un impermeable. I vam fer una aproximació fins a una via d’escalada, allí els monitors ens van muntar dos blocs, jo els vaig escalar els dos, després de dinar vam travessar un riuet, i a l’altre costat ens van muntar dos blocs més. Quan els 12 nens i jo vam acabar els dos blocs, vam tornar a l’alberg, allí vam sopar i vam fer una “gincama” de nit.

Tots els dies van ser més ho menys iguals, vam mirar una pel·li, vam fer una simulació de primers...

Dijous va ser un dia de descans perquè sols vaig desfer la meva maleta i la  vaig tornar a fer, perquè l’endemà marxàvem a l’alberg del Molí (Gósol).

Divendres al matí vam agafar el cotxe i vam anar cap a Gósol, vam parar a dinar a un restaurant i vam anar a Vallcebre a mirar les vies ferrates que havíem de fer perquè les meves cosines havien agafat el cotxe a la tarda, quan vam veure per on començaven i com eren vam anar cap a l’Alberg.

Dissabte vam anar a fer el pic la Gallina Pelada i a la tarda vam anar a fer dos blocs.

Diumenge vam anar a Ripoll a veure un monestir perquè va ploure tot el dia. Dilluns vam anar a fer 2 vies ferrates.

Espero que us hagin agradat les meves súper vacances!