dimecres, 9 d’abril del 2014

Bicicleta


La meva afició és la bicicleta,  encara que no en sé  molt us parlaré sobre les bicicletes. Algunes són altes i altres són  baixes , depenent de l’alçada del nen que la porti. També n’hi ha de guapes i lletges i totes valen  diferents preus.

Jo vaig començar amb una bici petita, vaig aprendre’n davant de la meva casa i quan tenia set anys encara la portava,  jo vaig començar baixant una rampa de la casa de la meva amiga, quan vaig tenir deu anys em van portar una bicicleta roja molt alta i sempre baixo escales, rampes i  moltes coses i em va molt bé;  llavors quan un és  mes gran es pot comprar una bicicleta alta amb amortiguados ,perquè quan plantes la roda del davant no et facis mal ,ni quan baixis escales.

Quan vagis en bicicleta és recomanable anar amb casc, i quan vagis d’excursió i el camí sigui molt llarg has d’omplir l’ampolla d’aigua que hi ha al quadre de la bici, i també es recomana porta llum si has d’anar de nit.