dimecres, 9 d’abril del 2014

Els patinets

La meva afició és el patinet, així que us parlaré una mica perquè crec que en sé bastant. Jo per aprendre’n  vaig començar a la plaça del meu poble que la veritat és molt gran,  per anar a fer unes voltes, esta molt bé. Uns dies després van ficar una rampa i jo era el primer amb la bicicleta de pujar que tinc, una BMX,  després al baixar vaig veure que tocava el pedal a la bicicleta i després vaig anar a casa a buscar el patinet a casa, hi vaig intentar pujar i no vaig poder perquè no sabia com pujar, però a la tarda va vindre el Roger amb el seu patinet i em va ensenyar a pujar i ja en sabia .

Ara a continuació us diré cada quan heu de revisar el patinet:

Cada una setmana:
-Netejar el patinet i la llisa, que es on recolzes el peu que es rugós per a que no et rellisqui quan vas a fer un truc.

Cada més: apretar els clau i revisar les estrivilleres, són com a uns ferros rodons per fer trucs i son “huecos” 

Cada any: canviar les rodes.

Cada dos anys: canviar la llisa del patinet i depèn de com les estrivilleres.